برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

رژ لب مایع مات اسنس Essence Matt Matt Matt Lipgloss 03

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید رژ لب مایع مات اسنس Essence Matt Matt Matt Lipgloss 03 کد 12836 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

رژ لب مایع مات اسنس Essence Matt Matt Matt Lipgloss 03 دارای بافتی بسیار نرم و سبک می باشد و به خوبی سطخ لب های شما را می پوشاند. همین ویژگی باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد.رژ لب مایع مات اسنس جلوه ای مات بر روی لب های شما ایجاد می کند و مانع پوسته شدن لب های شما می شود. رژ لب مایع مات اسنس Essence Matt Matt Matt Lipgloss 03 دارای رنگ سرخابی - صورتی است که هم ملایم و هم شاد و زیاست. رژ لب مایع مات اسنس Essence Matt Matt Matt Lipgloss 03 ماندگاری مناسبی دارد و برای استفاده در طول روز انتخاب خوبی است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره رژ لب مایع مات اسنس Essence Matt Matt Matt Lipgloss 03 دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو رژ لب مایع مات اسنس Essence Matt Matt Matt Lipgloss 03 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید رژ لب مایع اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مات
شماره رنگ
03
ویتامین
ندارد
SPF
ندارد
کشور سازنده
آلمان
سایر مشخصات
بافت نرم و سبک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-12-15

واسه من عالیییییی بود ایقدر نرمه از بالم لب بهتره انگار کرم به لبات زدی ، رژ خوبیه به نسبت قیمتش که خیلی خوبه پخش نمیشه ماندگاری خوبی داره. رنگش خوشکله برای مهمونی هم خیلی مناسبه لب رو به هیچ وجه خشک نمی کنه

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم