برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

رژ لب جامد ایوروشه گرند رژ شماره 52 Yves Rocher Grand Rouge Lipstick

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید رژ لب جامد ایوروشه گرند رژ شماره 52 Yves Rocher Grand Rouge Lipstick کد 11772 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

رژ لب جامد ایوروشه گرند رژ شماره 52 Yves Rocher Grand Rouge Lipstick از بهترین رژ لب های موجود در بازار است چرا که به دلیل وجود مواد گیاهی و طبیعی آسیبی به پوست نرسانده و علاوه بر زیبایی باعث سلامت هرچه بیشتر لب ها می شود .
گرند رژ ایوروشه دارای روغن کنجد و کاملیاست که لب ها را نرم و مرطوب می کند همچنین حاوی ویتامین E و روغن سویاست به همین سبب لب ها را تغذیه کرده و آن ها را شاداب نگه می دارد .
رژ لب جامد ایوروشه دارای رنگدانه های معدنی است و پوششی عالی و یکدست دارد که لب ها را طبیعی و براق نشان می دهد ،علاوه بر این ها باعث چسبندگی ،خشکی و پوسته شدن لب ها نمی شود .
کد بهداشتی : 7198560327383950
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره رژ لب جامد ایوروشه مدل گرند رژ 52  دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو رژ لب جامد ایوروشه گرند رژ شماره 52 Yves Rocher Grand Rouge Lipstick را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید رژ لب جامد اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
براق
شماره رنگ
52
حجم
3.7 گرم
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
E
کشور سازنده
فرانسه
سایر مشخصات
تن رنگ : قهوه ای تیره
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم