برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری هوایی DJI ماویک پرو کومبو DJI Mavic Pro Fly More Combo

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری هوایی DJI ماویک پرو کومبو DJI Mavic Pro Fly More Combo کد 10616 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری هوایی DJI ماویک پرو کومبو DJI Mavic Pro Fly More Combo Camera تمام امکانات و ویژگی های یک کوادکوپتر پیشرفته را دارد و می تواند نیازهای کاربر را براورده سازد. این کوادکوپتر فوق العاده سریع است و می تواند تصاویر با کیفیت را ثبت و ضبط کند. برای مقابله با برخود به موانع، این پهبابد از سنسور های مختلف بهره می برد، مسیر خود را به صورت سه بعدی شبیه سازی می کند و موانع را تشخیص می دهد. نرم افزار  DJI GO که با نصب شدن بر روی تبلت ها و یا تلفن های هوشمند امکان تنظیمات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد، و با ثبت عکس ها و تصاویر ایده آل امکان انتار آن ها در شبکه های اجتماعی را هم فراهم می کند. DJI در پک Fly More Combo این محصول در کنار Mavic دو باتری اضافی، دو جفت پره، یک هاب که قابلیت شارژ ۴ باتری به صورت هم‌زمان را دارد و یک کیف شانه آویز نیز در نظر گرفته است تا هرچه که این پرنده نیاز دارد در یک مجموعه کامل در اختیار کاربر قرار بگیرد.

 کوادکوپتر ماویک پرو از یک سیستم موسوم به ocuSync بهره می برد که برای ارسال و مخابره تصاویر تا برد 7 کیلومتری به کاربر اجازه می دهد. این تصاویر بسته به میزان فاصله پرنده از کنترلر، با کیفیت 720p در فواصل دور و 1080p در فواصل نزدیک ارسال می‌شود. سیستم ocuSync قبل از هر پرواز طیف گسترده‌ای از فرکانس‌ها را بررسی می‌کند تا فرکانسی که از کمترین نویز و پیش‌ترین پایداری برخوردار است برای مخابره سیگنال‌ها استفاده شود.
ماویک پرو  بدنه ای با طراحی آیرودینامیک دارد. مصرف باتری نسبت به مدل های قبلی کمتر و با صرفه جویی بیشتر همراه است و ظریت باتری نیز بیشتر شده است. این کوادکوپتر می تواند تا 27 دقیقه را به طور مستمر به پرواز و تصویربرداری بپردازد. از ویژگی های خوب دیگری که برای انی کوادکوپتر می توان نام برد وجود لرزشگیر تصویر است. Mavic به یک گیمبال سه محوره پیشرفته مجهز است. این گیمبال با به کارگیری سه موتور کوچک، تاری تصاویر که حاصل تکان‌های پرنده می‌باشد را به حداقل رسانده است. این سه موتور که به صورت مستقل از هم کار می‌کنند و برنامه آن‌ها بر اساس یک الگوریتم پیچیده کدنویسی شده پایداری تصاویر را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

دوربین فیلمبرداری هوایی DJI ماویک پرو کومبو DJI Mavic Pro Fly More Combo

قدرت فیلمبرداری  و  عکاسی با کیفیت در این دوربین بالا است حالات مختلف پرواز و عکاسی نیز از خصوصیت های دیگری است که می توان نام برد. دوربین Mavic قادر است که تصاویر را با کیفیت 4K (تا ابعاد 4096x2190 پیکسل) با سرعتی معادل ۳۰ فریم بر ثانیه به ثبت برساند. همچنین در حالت تصویربرداری با کیفیت 1080p این دوربین می‌تواند با سرعت ۹۶ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند؛ بنابراین خلق تصاویر اسلوموشن نیز توسط این دوربین با کیفیتی مطلوب امکان‌پذیر خواهد بود. کمینه فاصله فوکوس نیم متری دوربین Mavic این پرنده را در گستره وسیعی، از تصویربرداری سلفی گرفته تا ثبت تصاویر منظره به ابزاری بسیار کارآمد تبدیل کرده است.
ماویک پرو قادر است سوژه خود را تعقیب و دنبال کند، تنها کافی است سوژه را تشخیص دهد تا بتواند به طور خودکار از آن تصویربرداری کند. با تنظیم Mavic بر حالت ActiveTrack فقط کافی است که برای پرنده تعریف شود چه چیزی را دنبال کند. برای این کار Mavic از GPS و یا هیچ سیستم فرستنده‌ دیگری استفاده نمی‌کند. این پرنده طوری طراحی شده است تا بتواند سوژه‌های مختلف را به راحتی تشخیص دهد. Mavic قادر است که انسان، دوچرخه و دیگر وسایل نقلیه و حتی حیوانات مختلف را با یک دستور ساده توسط کاربر شناسایی کند و تصویر را بر روی آن‌ها ثابت نگه دارد. حتی این امکان نیز وجود دارد که سوژه را به صورت پیوسته در مکان مشخصی از کادر قرار داد و به ترکیب‌بندی دلخواه خود رسید. حالتی در تصویربرداری و پرواز وجود دارد که ماویک پرو را برای دنبال کردن سوژه های متحرک سریع آماده می کند. در حالت پرواز اسپورت سرعت کوادکوپتر بالا می رود و می تواند با سرعت بیشتری پرواز کند تا سوژه های سریع تر را از دست ندهد. سه حالت مختلف ردیابی سوژه برای این کوادکوپتر DJI در نظر گرفته شده است که بسته به شرایط می‌توان از هر کدام استفاده کرد:
Trace: سوژه را از پشت یا از روبه‌رو دنبال می‌کند یا در مسیر دایره‌ای پیرامون سوژه می‌چرخد.
Profile: در این حالت دوربین پرنده از کنار سوژه را همراهی می‌کند.
Spotlight: با قرار دادن تنظیمات در این حالت، دوربین به سمت سوژه ثابت می‌ماند؛ در حالی که پرنده به مسیری که کاربر تعیین می‌کند به پرواز خود ادامه می‌دهد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری Mavic Pro Fly More Combo دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری هوایی DJI ماویک پرو کومبو DJI Mavic Pro Fly More Combo Camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری هوایی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
هوایی
ابعاد
1.18 x 77.95 x 32.68 inches
وزن
734 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
12.35 میلیون
لنز
فاصله کانونی
28 میلی متر
عکسبرداری
حالت های تصویر برداری
DNG RAW, JPEG
حداکثر سرعت شاتر
1/8000
حداقل سرعت شاتر
8 ثانیه
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
HD، FHD، 2.7K، UHD 4، DCI 4K
فرمت فیلم
AVC/H.264, MPEG-4
سایر قابلیت ها
باتری
لیتیوم-یون
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-01-16

درود با عرض پوزش از شما و سایر عزیزان قیمت به اشتباه درج شده بود عذر خواهی ما را پذیرا باشید.

1396-01-15

سلام ببخشید قیمتش چرا تغییر کرد اینکه قیمتش یک میلیون بود چرا شد 7 میلیون مگه میشه مگه داریم ای بابا من میخاستم بخرم یهو قیمتو دیدم تعجب کردم . این یعنی چی ؟!!!!!!!!!!!

1396-01-10

سلام یک ویدیو از این محصول بزودی قرار خواهیم داد امکان آنباکسینگ هم باشد حتما قرار میدیم اما وسایل همراهش در نقد و بررسی نوشتیم دو باتری اضافی، دو جفت پره، یک هاب که قابلیت شارژ ۴ باتری به صورت هم‌زمان را دارد و یک کیف شانه آویز در مورد گارانتی با دفتر مرکزی تماس بگیرید از انبار جویا بشن و اعلام کنند خدمتتون گواهینامه خاصی نمیخواد در مورد فرق هم بله فرق به جهت لوازم جانبی است

1396-01-07

سلام اگه میشه یدونه ویدیو از این DJI Mavic Pro Fly More Combo بزارید . ممنون میشم .

1396-01-03

سلام ببخشید اگه امکانش هست یک ویدبو از باز کردن جعبه این کالا بزارید تا بیشتر آشنا بشیم و وسایلهای همراهشو ببینیم و خرید دقیقتری داشته باشیم . آیا این محصول گارانتی داره ؟ اگه داره برای چه شرکتی هستش و چه مدته ؟ آیا برای پرواز این پهباد باید گواهینامه خاصی داشته باشیم یا نیاز نیست؟ از این مدل پهباد دوتا تو سایت هست که این مدل گرونتره و ایا تفاوت فقط در وسایل جانبی اضافه هست ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم