برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دندان گیر چیکو 395 Chicco 395 Teether

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دندان گیر چیکو 395 Chicco 395 Teether کد 6835 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • صورتی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دندان گیر چیکو مدل 395 Chicco 395 Teether از محصولات کمپانی چیکو می باشد که در دو رنگ صورتی و آبی طراحی و به بازار عرضه شده است . دندان گیر چیکو برای زمانی که کودک شما شروع به دندان درآوردن می کند وسیله ای بسیار کاربردی و مهم است زیرا درد ناشی از رویش دندان ها و همچنین خارش لثه ها را تسکین می دهد . دندان گیر چیکو مدل 395 دارای مایع خنک کننده ی لثه می باشد که در هنگام قرار دادن دندان گیر در داخل یخچال و یا فریزر منجمد نمی شود و با قرار دادن دندان گیر برروی لثه درد آن را کاهش می دهد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دندان گیر چیکو مدل 395 Chicco 395 Teether دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دندان گیر چیکو مدل 395 Chicco 395 Teether را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دندان گیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد محصول
12.5 × 6 × 1 سانتی‌متر
ابعاد بسته بندی
21.5 × 11.5 سانتی‌متر
وزن بسته بندی
65 گرم
جنس
پلاستیک
مایع خنک کننده لثه
دارد
قابلیت استریل شدن
ندارد
فاقد BPA
هست
سایر توضیحات
مناسب برای 4 ماه به بالا- قابلیت شست‌و‌شو
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم