برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دندان گیر تامی تیپی Tommee Tippee TT436462

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دندان گیر تامی تیپی Tommee Tippee TT436462 کد 6777 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • صورتی
  • سبز
نام تجاری:
251,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دندان گیر تامی تیپی Tommee Tippee TT436462 برای کودکان بالای 6 ماه که دندان هایشان کم کم شروع به رشد و درآمدن می کند طراحی شده است تا از خارش و درد ناشی از درآمدن دندان جلوگیری کند . دندانگیر Tommee Tippee TT436462 فاقد مواد مضر BPA است و سلامت کودک شما را به خطر نمی اندازد . دندان گیر تامی تیپی در بسته بندی دو عددی و در رنگ های سبز و آبی و قرمز و نارنجی تولید شده است که با تنوع رنگی که دارد توجه کودکان را به خود جلب می کند . دندان گیر تامی تیپی در بسته بندی دو عددی ارائه شده که دارای دو رنگ بندی است . یک دندانگیر آبی به صورت مشترک در هر دو رنگ بندی وجو دارد و دندانگیر دیگر صورتی یا سبز می باشد که می توانید بنا به سلیقه خود انتخاب کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دندان گیر کودک تامی تیپی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco دندان گیر تامی تیپی Tommee Tippee TT436462 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دندان گیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
قابلیت استریل شدن
دارد
فاقد BPA
هست
سایر توضیحات
بسته دو عددی می باشد با رنگ بندی آبی - سبز و آبی - صورتی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم