برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دندان گیر جغجغه ای نابی طرح پنگوئن Nuby Penguin Rattle Pals Teether id686

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دندان گیر جغجغه ای نابی طرح پنگوئن Nuby Penguin Rattle Pals Teether id686 کد 12064 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دندان گیر جغجغه ای نابی طرح پنگوئن Nuby Penguin Rattle Pals Teether id686 برای کودکان 3 ماه به بالا طراحی شده است . دندان گیر id686  نیز مانند سایر محصولات نابی فاقد BPA و مواد سمی می باشد و طراحی زیبا و جذاب آن می تواند علاوه بر کاهش درد و التهاب لثه ، در افزایش مهارت هماهنگی دست و چشم کودک نیز مفید باشد. ظاهر رنگارنگ و اندازه ی مناسب id686 موجب شده تا کودک به آسانی بتواند با آن بازی کند و به دهان ببرد. برجستگی های روی این دندانگیر علاوه بر ماساژ لثه کودک و کاهش درد ، خارش و التهاب آن می تواند به بیرون آمدن دندان کمک نماید. از آنجایی که دندان گیرها وسایلی هستد که برای به دهان بردن کودک ساخته می شوند و آلودگی آنها می تواند مستقیم بر سلامت کودک تاثیر گذار باشد توصیه می شوند قبل و بعد از بار استفاده از دندان گیر آن را به خوبی شستشو داده و اجازه بدهید تا خشک شد . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دندان گیر جغجغه ای نابی طرح پنگوئن Nuby Penguin Rattle Pals Teether id686 دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دندان گیر جغجغه ای نابی طرح پنگوئن Nuby Penguin Rattle Pals Teether id686 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دندان گیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
پلاستیک
مایع خنک کننده لثه
ندارد
قابلیت استریل شدن
دارد
فاقد BPA
هست
سایر توضیحات
دندان گیر و جغجغه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم