برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دندان گیر ویبره دار نابی طرح شیر Nuby Vibe-eez Lion Teether id546

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دندان گیر ویبره دار نابی طرح شیر Nuby Vibe-eez Lion Teether id546 کد 12051 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دندان گیر ویبره دار نابی طرح شیر Nuby Vibe-eez Lion Teether id546 فاقد BPA بوده و  با طراحی بسیار هوشمندانه خود می تواند موجب افزایش جریان خون در لثه شده و از درد و التهاب آن بکاهد. همچنین وجود سطوح مختلف آن نیز سبب می شود تا کودک بتوان برای ماساژ تمام قسمت های لثه از آن استفاده نماید. دندان گیر طرح شیر نابی بلافاصله پس از آنکه توسط کودک به دهان برده شد شروع به ایجاد لرزشهای کوچک می کند و به این وسیله مانند یک ماساژ لثه ملتهب کودک را التیام می بخشد و به بیرون آمدن دندان کمک می نماید. دندان گیر نابی برای کودکان سه ماه به بالا طراحی شده و اندازه و وزن آن کاملا برای دست های کوچک کودک مناسب می باشد. به علاوه استفاده از طرح و رنگ زیبا و درخشان باعث جلب توجه کودک شده و می تواند در آرام کردن درد کودک نقش مهمی را ایفا نماید

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دندان گیر ویبره دار نابی طرح شیر Nuby Vibe-eez Lion Teether id546 دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دندان گیر ویبره دار نابی طرح شیر Nuby Vibe-eez Lion Teether id546 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دندان گیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
پلاستیک
قابلیت استریل شدن
دارد
فاقد BPA
هست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم