برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دندان گیر نابی خنک کننده دسته کلید Nuby Icybite Keys Teether id455

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دندان گیر نابی خنک کننده دسته کلید Nuby Icybite Keys Teether id455 کد 11951 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دندان گیر نابی خنک کننده طرح کلید Nuby Icybite Keys Teether id455 فاقد BPA می باشد و از جنس سیلیکون بسیار نرم و با کیفیت تهیه شده است. دندان گیر خنک کننده نابی را می تواند چند ساعت در یخچال قرار داد و پس از آن در اختیار کودک گذاشت. قسمت های خنک کننده ی این دندان گیر از ژل غیر سمی ساخته شده است که می تواند باعث کاهش التهاب لثه شده و از دردهای ناشی از رویش دندان کودک بکاهد. همچنین برجستگی های روی دندان گیر می تواند لثه ی کودک را ماساژ داده و خارش را از بین ببرد. رویش دندان از سه ماهگی آغاز می شود و کودک به صورت دوره ای با مشکلات خارش، درد و التهاب لثه مواجه است. استفاده از دندان گیر خنک کننده نابی می تواند کمک شایانی در این دوران به کودک نماید و رنگارنگ بودن آن نیز برای کودکان جذابیت بصری دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دندان گیر نابی کودک با دسته کلید دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco دندان گیر نابی خنک کننده دسته کلید Nuby Icybite Keys Teether id455 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دندان گیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
سیلیکون
مایع خنک کننده لثه
دارد
فاقد BPA
هست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم