برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دندان گیر خنک کننده فیلیپس اونت Philips Avent A199/00 Theether

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دندان گیر خنک کننده فیلیپس اونت Philips Avent A199/00 Theether کد 11365 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دندان گیر خنک کننده فیلیپس اونت Philips Avent A199/00 Theether یک وسیله بسیار ضروری و کاربردی است و برای کودکان 3 ماه به بالا مورد استفاده قرار می گیرد. کودک حتما باید از دندان گیر استفاده کند. کودک هنگامیکخ شروع به دندان در آوردن می کند لثه هایش درد می گیرد و عذای زیادی می کشد و کودک تحمل اینهمه درد را ندارد دندان گیر به لثه ی کودک آرامش می دهد و خارش و درد او را برطرف می کند و باعث می شود که درد کمتری بکشد. دندان گیر اونت را حتی می توانید برای آرامش دادن بیشتر به لثه ی کودک خود و ماساژ لثه های زخم دیده دندان گیر در یخچال و یا حتی فریزر قرار دهید تا آرامش بیشتری برای لثه های زخم شده در طول دندان درآوردن باشد.

دندان گیر خنک کننده فیلیپس اونت دارای طراحی بسیار سبک است به همین علت گرفتنش برای کودک بسیار راحت است. هیچ گونه مواد مضر و شیمیایی در ساخت دندانگیر فیلیپس اونت به کار نرفته است و به طور کامل عاری از BPA و Phthalate هستند. نگران شستشوی دندانگیر اونت A199/00 نباشید زیرا به راحتی می توانید زیر آب بشویید یا حتی از مواد استریل کننده نیز استفاده کنید تا همیشه تمیز و عاری از میکروب باشد و به کودک شما آسیب نزند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دندان گیر خنک کننده  فیلیپس اونت Philips Avent A199/00 Theether دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دندان گیر خنک کننده  فیلیپس اونت Philips Avent A199/00 Theether را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دندان گیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مایع خنک کننده لثه
دارد
قابلیت استریل شدن
دارد
فاقد BPA
هست
سایر توضیحات
به آرامش درد دندان درآوردن کمک می کند، بسیار بهداشتی، می تواند استریل شود، بدون BPAمی تواند سرد شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم