برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه پالس اکسیمتر بیورر Beurer Pulse Oximeter PO60

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه پالس اکسیمتر بیورر Beurer Pulse Oximeter PO60 کد 12594 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه پالس اکسیمتر بیورر Beurer Pulse Oximeter PO60 ابزاری است برای اندازه گیری میزان هموگلوبین اشباع شده خون که به درصد بیان می گردد. این عدد در افراد نرمال عددی بین 95 % تا 97 % است و کاهش آن به زیر 90 % می تواند خطر تلقی گردد. اکثر دستگاه های اکسیمتر به سیستم سنجش ضربان قلب نیز مجهز می باشند. پالس اکسیمتر بیورر PO60 نیز قادر است علاوه بر اندازه گیری میزان اکسیژن اشباع شریانی SPO2، ضربان قلب را نیز اندازه گیری نماید.
برای استفاده از اکسیمتر PO60 می توان آن را به انگشت سبابه، انگشت شست پا و یا لاله ی گوش متصل نمود. در افرادی که مستعد هایپوکسمی (کم شدن اکسیژن خون) می باشند، اندازه گیری میزان اکسیژن خون یکی از ضروریات محسوب می گردد و دستگاه Beurer Pulse Oximeter PO60 می تواند کمک فراوانی به این افراد انجام دهد. اکسیمتر Beurer PO60 بسیار کوچک و سبک بوده و می تواند در خانه، محل کار و یا در سفر همواره در دسترس باشد. عموما افرادی که با مشکلاتی مانند نارسایی قلبی، بیماری های انسداد ریوی مزمن، بیماری آسم برونشال، وقفه تنفسی هنگام خواب و .. رو به رو می باشند می توانند از دستگاه پالس اکسیمتر PO60 بیورر به عنوان یک دستگاه سنجش مطمئن استفاده نمایند.
همچنین برای کنترل سلامت افراد در هنگام ورزش در ارتفاعات نیز می توان از PO60 بیورر استفاده نمود. پالس اکسیمتر Beurer PO60 می تواند داده ها را از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند منتقل نماید. همچنین امکان تنظیم روشنایی دستگاه، نمایش گرافیکی ضربان قلب و 6 نمای مختلف برای نمایشگر نیز از دیگر ویژگی های دستگاه پالس اکسیمتر PO60 بیورر می باشد. دستگاه پالس اکسیمتر بیورر PO60 دارای نشانگر میزان باتری بوده و به سیستم خاموشی خودکار نیز مجهز می باشد. Beurer PO60 با دو عدد باتری AAA کار می کند و به همراه آن بند آویز و کیسه کمر بند جهت حفظ و نگهداری اکسیمتر ارائه می گردد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی دستگاه پالس اکسیمتر بیورر Beurer PO60 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه پالس اکسیمتر Beurer Pulse Oximeter PO60 دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه پالس اکسیمتر بیورر Beurer Pulse Oximeter PO60 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پالس اکسیمتر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم