برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

گام سنج بیورر Beurer Speed Activity Sensor Box II

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید گام سنج بیورر Beurer Speed Activity Sensor Box II کد 10130 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

گام سنج بیورر Beurer Speed Activity Sensor Box II برای یک زندیگی سالم طراحی شده است. شما با داشتن گام سنج بیور Box II با برنامه فعالیت و ورزش می کنید، با برنامه می دوید و بهترین نتایج را از ورزش خود دریافت خواهید کرد. Beurer Box II را شاید بتوان نمونه کاملی از صنعت گری آلمان دانست‏!‏ این شرکت که به تولید انواع لوازم مرتبط به سلامتی اشتغال دارد در سال 1919 میلادی تاسیس شد و پا به عرصه تولید نهاد‏.‏ این شرکت که ابتدا به تولید پتو های برقی اشتغال داشت، امروزه انواع این محصول را در کنار انواع دستگاه اندازه گیری فشار خون، قند خون، دماسنج، ترازو، صندلی های ماساژ و سایر لوازم از این دست را طراحی و تولید می نماید‏.‏
کیفیت ساخت و طراحی گام سنج Beurer Box II از چشم منتقدین و صاحب نظران پوشیده نمانده و این شرکت در طول دوران فعالیت خود به دریافت جوایز معتبر و بین المللی بسیاری نائل آمده است‏.‏ از جمله این جوایز می توان به Red Dot Award، Stiftung Warentest، Blauer Engel و بسیاری دیگر اشاره نمود. مشخصات باتری: حداکثر 200 ساعت شارژدهی در دمای 20 درجه سانتیگراد است و قابلیت نشان دادن سرعت - بسته شدن بر روی کفش بدون باز شدن بند است.
جهت بهینه دویدن
سنسور دویدن با تکنولوژی 2 بعدی با ارسال دیجیتال داده ها
قابلیت مقاومت در برابر آب
حداکثر 200 ساعت شارژدهی در دمای 20 درجه سانتیگراد
ثبت و ارائه ی دقیق اطلاعات مسافت دویده شده، تعداد قدم ها ، سرعت دونده (واقعی و متوسط) و فاصله تا مقصد
انتقال داده ها به صورت دیجیتال
امکان کالیبره شدن با مشخصات فیزیکی فرد دونده
ضد آب (تا 30 متر زیر آب)
فن آوری اندازه گیری سنسورهای چند بعدی (Multidimensional 2-D sensor)
شمارش قدم ها
ترکیب سیستم محاسباتی با نمایشگر ضربان قلب PM80
بسته شدن بر روی کفش بدون باز شدن بند
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره گام سنج Beurer Speed Activity Sensor Box II دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو گام سنج بیورر Beurer Speed Activity Sensor Box II را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستگاه گام سنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فنی
مقاوم در برابر
آب
شارژدهی باتری
حداکثر 200 ساعت شارژدهی در دمای 20 درجه سانتیگراد
سایر توضیحات
- قابلیت نشان دادن سرعت- بسته شدن بر روی کفش بدون باز شدن بند- میزان مقاومت در برابر آب: پاشیدن آب- برای استفاده از این گام‌شمار، ساعت نمایش ضربان قلب بیورر نیز باید به شکل جداگانه تهیه شود.
مشخصات کلی
ابعاد
20 × 3.8 × 17.3 سانتی‌متر میلی متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم