برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشارسنج دیجیتالی بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BM19

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشارسنج دیجیتالی بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BM19 کد 12062 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,442,000 تومان
موجود - گارانتی 24 ماهه آرمین درمان
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشارسنج دیجیتالی بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BM19 از سری فشارسنج های بازویی بیورر می باشد که جهت طبقه بندی و تفسیر کمیت فشار خون مطابق با جدول راهنمای سازمان بهداشت جهانی WHO عمل می نماید و با استفاده از نوار رنگی کنار فشارسنج می توان وضعیت های بحرانی فشار خون را تشخیص داد.
دستگاه BM19 برای افراد سالمندی که با مشکل فشار خون مواجه هستند اما کار کردن با دستگاه های فشار خون برایشان مشکل است یک گزینه ی ایده آل محسوب می شود زیرا پس از سنجیدن فشار خون کمیت آن را به 5 زبان اعلام می دارد. از جمله زبان های BM19 فارسی، عربی و انگلیسی است. فشارسنج BM19  نیز مانند بیشتر فشارسنج های خانگی میزان ضربان قلب را نیز محاسبه می نماید.
همچنین دستگاه Beurer BM19 قادر به ذخیره سازی 60 مورد برای دو نفر بوده و نمایشگر تعویض باتری، زمان و تاریخ نیز دارد. از آنجا که فشار خون را قاتل خاموش می نامند اندازه گیری فشار خون امری مهم در سلامت افراد محسوب می شود و وجود فشارسنج های خانگی در هر خانه ای یکی از ابزا رهای سلامت ضروری است. شرکت آلمانی بیورر با سال ها تجربه در امر تولید محصولات اندازه گیری و ابزارهای سلامت، محصولاتی را به بازار عرضه می دارد که دارای تاییدیه انجمن فشار خون اروپا می باشند. فشارسنج بیورر BM19 دارای سیستم خاموشی خودکار می باشد و برای افرادی با دور بازوی 23 تا 33 سانتیمتر مناسب است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی فشارسنج دیجیتالی بیورر BM19 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشارسنج دیجیتالی BM19 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فشارسنج دیجیتالی بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BM19 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشارسنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات صفحه نمایش و حافظه
نوع فشارسنج
بازویی
نوع صفحه نمایش
LCD
مشخصات فنی
نوع کاربری
خانگی
قابلیت اعلان صوتی
دارد
سنجش ضربان قلب
دارد
منبع تغذیه
باتری
نوع باتری
برق و باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم