برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشار سنج بازویی بیورر beurer Blood Pressure Monitor BM47

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشار سنج بازویی بیورر beurer Blood Pressure Monitor BM47 کد 10159 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,185,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشار سنج بازویی بیورر beurer Blood Pressure Monitor BM47 از بهترین نمونه های تجهیزات پزشکی خانگی است که می توان نام برد. فشار سنج بیورر BM47 با دقت بالا دارای حافظه ذخیره سازی و اندازه گیری ضربان قلب و فشارخون به همراه قابلیت کار با باتری، تاریخ و ساعت، و بسیاری از ویژگی های مفید دیگر می باشد. فشارخون سنج بازویی Beurer مدلBM47 محصولی کاربردی با طراحی بی نظیر برای اندازه گیری فشارخون و اطلاعاتی همچون ضربان قلب و تحلیل داده های مربوط به آن است.
دستگاه BM47 مجهز به سیستم اتوماتیک ورود هوا به دستگاه می باشد. محدوده اندازه گیری فشارخون 0 تا 300 میلی متر جیوه و محدوده اندازه گیری ضربان قلب دستگاه 40 تا 199 پالس بر دقیقه است و این قابلیت را دارد که بی نظمی در ضربان قلب (آریتمی) را تشخیص دهد. دستگاه فشار سنج BM47 با چهار عدد باتری 1.5 ولت قلمی تغذیه می شود و در صورت اتمام شارژ باتری ها نشانگر تعویض باتری بر روی صفحه نمایش ظاهر می گردد. پنل دستگاه بیورر BM47 دارای چندین کلید فشاری و صفحه ال سی دی بزرگ می باشد، بر روی این صفحه نمایش می توان اطلاعات مربوط به فشار سیستولیک، فشار دیاستولیک، ضربان قلب، علامت آریتمی قلب، نشان گر تعویض باتری و حافظه را مشاهده نمود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشار سنج بازویی beurer BM47 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فشار سنج بازویی بیورر beurer Blood Pressure Monitor BM47 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشارسنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم