برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشار سنج بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BC50

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشار سنج بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BC50 کد 10143 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,809,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(7 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشار سنج بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BC50 برای محاسبه میانگین فشار خون پس از 7 روز یکی از عادت‌ های همیشگی بیماران است. این موضوع از طرف پزشکان نیز بسیار توصیه شده است. فشار سنج BC50 که توسط شرکت «بیورر» (Beurer) ساخته شده، این قابلیت را دارد و میزان فشار خون را به طور خودکار پس از 7 روز اندازه‌گیری می‌کند. این محصول می‌تواند به سنجش ضربان قلب نیز بپردازد. قابلیت تشخیص آریتمی از دیگر قابلیت‌ های این محصول است. بدین معنی که غیر طبیعی بودن ریتم قلب و تپش نامنظم آن را اعلام می‌کند.
همانطور که همه میدانیم سنجش دقیق علایم حیاتی بدن از جمله ضربان قلب و فشار خون بسیار مهم است و می تواند بسیار حساس باشد. افرادی که نیاز به کنترل دقیق فشار خون خود را دارند با فشارسنج های مچی و دیجیتالی که داری حافظه هستند می توانند گزینه خوبی باشند چرا که قابل حمل بوده و راحتی استفاده آن ها بسیار مهم است. صفحه نمایش بزرگ BC50 نمایش اطلاعات را آسان‌تر می‌سازد.. فشار سنج بیورر BC50 دارای صفحه نمایش بزرگ، 120 جایگاه حافظه، نمایشگر تاریخ و ساعت، نوع مچی، دارای قابلیت سنجش ضربان قلب، هشدار خطای محاسباتی و منبع تغذیه باتری است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشار سنج Beurer Blood Pressure Monitor BC50  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فشار سنج بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BC50  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشارسنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات صفحه نمایش و حافظه
نوع فشارسنج
مچی
نوع صفحه نمایش
LCD
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش رنگی
ندارد
قابلیت تنظیم نور صفحه نمایش
ندارد
نمایشگر تاریخ و ساعت
دارد
حافظه ذخیره نتایج
دارد
مشخصات فنی
قابلیت خاموشی خودکار
دارد
نوع کاربری
خانگی
قابلیت اعلان صوتی
ندارد
سنجش ضربان قلب
دارد
قابلیت تشخیص آریتمی
دارد
هشدار خطای محاسباتی
دارد
منبع تغذیه
باتری
نوع باتری
برق و باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم