برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

نوار تست قند خون مدیساین 25عددی Medisign ms 2 Blood Suger Test Strips

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید نوار تست قند خون مدیساین 25عددی Medisign ms 2 Blood Suger Test Strips کد 19500 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد در هر بسته
  • 24 عدد
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

نوار تست قند خون مدیساین 25عددی Medisign ms 2 Blood Suger Test Strips ساخت کشور کره  است و نوارهای تست قند خون حساس و دقیق که درون قوطی درب دار قرار دارد و از آنها در برابر رطوبت، دما و آلودگی های احتمالی محافظت می کند. حجم خونی که برای آزمایش نیاز می باشد مقدار ناچیز 0.5 میکرولیتر است که در مدت زمان کمتر از یک دقیقه نتیجه را نشان می دهد و برای دستگاه قند خون Medisign مدل MM1100 مناسب است توجه داشته باشید که هر نوار یکبار استفاده و برای مصرف شخصی است و دمای مناسب برای نگهداری 4-30 درجه سانتی گراد می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره نوار تست قند خون مدیساین 25عددی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی نوار تست قند خون ارشاکو نوار تست قند خون مدیساین 25عددی Medisign ms 2 Blood Suger Test Strips را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تست قند خون اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع کاربری
خانگی
حداقل خون مورد نیاز
0.5 میکرولیتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
2,796,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن کرچک سیاه جامائیکا طبیعی آی کیو 100% خالص پرس سرد، روغن پوست سر، ناخن و مو IQ Natural Jamaican Black Castor Oil کد 19909 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم