برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

نوار تست قند خون گلو کو داکتر سوپر سنسور مجموعه 2 عددی Gluco Dr Super Sensor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید نوار تست قند خون گلو کو داکتر سوپر سنسور مجموعه 2 عددی Gluco Dr Super Sensor کد 19483 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد در هر بسته
  • 25 عدد
نام تجاری:
469,000 تومان
موجود- دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

نوار قند خون گلو کو داکتر سوپر سنسور مجموعه 2 عددی Gluco Dr Super Sensor ساخت کشور کره است که در هر جعبه تعداد 25 عدد نوار تست قند خون قرار دارد و در کل 50 عدد نوار تست قند خون در این پکیج قرار دارد و دارای الکترود با روکش طلا می باشد که دقت تست را به میزان قابل توجهی بالا می برد.این محصول بهداشتی-طبی امکان سنجش قند خون را درکمترین زمان می دهد. دمای مناسب نگهداری از نوار ها 1 تا 32 درجه سانتی گراد است و با میزان و حجم خون در حدود 2 میکرو لیتر در 10 ثانیه نتیجه تست را نشان می دهد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره نوار قند خون گلو کو داکترSuper Sensor دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی نوار قند خون ارشاکو نوار قند خون گلو کو داکتر سوپر سنسور مجموعه 2 عددی Gluco Dr Super Sensor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تست قند خون اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
زمان پاسخگویی به تست
10 ثانیه
حداقل خون مورد نیاز
حدود 2 میکرو لیتر
مشخصات نوار
دارای الکترود با روکش طلا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
545,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه تست قند خون آل مدیکوس گلکو داکتر سوپر سنسور با 25 نوار تست قند خون Allmedicus Gluco Dr Super Sensor AGM-2200 Blood کد 19486 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم