برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

بخور سرد و گرم سایلن ام اچ 502 تی Silene MH-502T Cool And Warm Mist Humidifier

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید بخور سرد و گرم سایلن ام اچ 502 تی Silene MH-502T Cool And Warm Mist Humidifier کد 14194 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

بخور سرد و گرم سایلن مدل Silene MH-502T Cool And Warm Mist Humidifier MH-502T یک دستگاه کارآمد است که استفاده از آن بسیار ساده است و میتوانید در هر فصلی از سال از بخار آن برای مرطوب کردن محیط استفاده نمایید .
دستگاه سایلن قابلیت تولید بخار سرد ،گرم و یون را دارد .برای روشن کردن دستگاه میبایست از دکمه لمسی وسط استفاده نمود .اگر تمایل به زیادتر کردن شدت بخار دارید میتوانید از همان دکمه استفاده کنید و شدت بخار را تا 3 مرحله کم و زیاد کنید .
بخور سایلن مجهز به یک هیتر است و با روشن کردن آن حدود 10 الی 15 دقیقه زمان لازم است تا بخار با دمای 45 درجه سانتی گراد گرم شود .بخور گرم را بیشتر در تابستان و بخور سرد را در فصول گرم استفاده میکنند .
با استفاده از تکنولوژی یون به کار رفته در این دستگاه بخور ،یون ها به ذرات معلق در هوا میچسبند و موجب ته نشین شدن آنها در فضای خانه میشوند .ظرفیت مخزن آب بخور سایلن مدل MH-502T برابر 5.2 لیتر است .
برای اینکه بتوانید از حجم آب درون دستگاه مطلع شوید ،داخل مخزن در قسمت زیرین دستگاه چراغی تعبیه شده که با روشن بودن بخور روشن خواهد شد و میتوانید از شیار روی بدنه سطح آب را چک کنید تا در صورت کم بودن مخزن را پر کنید .
شدت خروج بخار در این مدل 475 میلی لیتر بر ساعت است و بعد از پر نمودن کامل مخزن حدود 20 ساعت قابلیت تولید بخار را دارد .از دیگر امکانات این مدل میتوان به مخزن کوچک خوشبو کننده هوا اشاره کرد که به صورت جای کوچکی در زیر دستگاه قرار دارد و میتوانید چند قطره اسانس بر روی آن بچکانید .
توان خروجی دستگاه در حالت بخور گرم 110 وات و در حالت بخور سرد 30 وات است .به طور کلی میتوان گفت که دستگاه سایلن یک بخور کامل است که قابلیت های مناسبی دارد و میتواند نیازهای شما را رفع کند .

در ویدیو زیر آنباکسینگ بخور سرد و گرم سایلن MH-502T را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد بخور سرد و گرم سایلن دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو بخور سرد و گرم سایلن مدل Silene MH-502T Cool And Warm Mist Humidifier MH-502T را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستگاه بخور سرد و گرم با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع بخور
سرد و گرم
ابعاد
18x18x27 سانتی متر
وزن
1800 گرم
نوع کاربری
خانگی
ظرفیت مخزن
5.2 لیتر
مخزن خوشبو کننده
دارد
هشدار اتمام آب
دارد
نمایش میزان آب
دارد
فیلتر ضد رسوب
دارد
قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب
دارد
کلید تنظیم دما
دارد
کلید تنظیم بخار
دارد
تکنولوژی تنظیم اوزن
ندارد
منبع تغذیه
آداپتور برق
سایر توضیحات
قابلیت تولید یون - دارای پودر و برس پاکسازی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم