برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستمال مرطوب کودک مادرکر بسته 72 عددی Mothercare 203 Cleansing Wipes For Baby

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستمال مرطوب کودک مادرکر بسته 72 عددی Mothercare 203 Cleansing Wipes For Baby کد 11427 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستمال مرطوب کودک مادرکر بسته 72 عددی Mothercare 203 Cleansing Wipes For Baby یک محصول بسیار با کیفیت از کشور انگلستان است که برای کودکان بسیار مناسب است. همانطور که می دانید کودکان به هر جایی که می رسند دست می زنند و مدام در حال کثیف کردن دستان خود هستند و اگر سن کودک پایین باشد ویا تازه متولد شده باشد مدام دستانش در دهانش است و میکروب ها به بدنش منتقل می شوند و او را بیمار می کنند حال شما تصور کنید در جایی هستید که دسترسی به آب برایتان سخت است یا فورا باید دست کودکتان تمیز شود در این شرایط دستمال مرطوب است که به کمک شما می آید اما توجه داشته باشید که هر دستمال مرطوبی را برای کودک خود استفاده نکنید. دستمال مرطوب کودک مادرکر دارای لوسیون می باشد که دستان کودک شما را نرم می کند و لطافتش را نمی گیرد، ضد حساسیت است و به همین علت برای کودک مناسب است و بهتذ است بدانید که هیچ الکلی در دستمال مرطوب مادرکر وجود ندارد. دستمال مرطوب مدل 203 حاوی عصاره طبیعی آلوئه ورا و بابونه می باشد که از التهاب ناشی از پوشک هم چلوگیری می کند و می توانید برای جاهایی که حساسیت ایجاد شده هم استفاده کنید و همیشه کودک خود را شاداب ببینید.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری دستمال مرطوب کودک مادرکر 72 عددی را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستمال مرطوب کودک مادرکر بسته 72 عددی Mothercare 203 Cleansing Wipes For Baby دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستمال مرطوب کودک مادرکر بسته 72 عددی Mothercare 203 Cleansing Wipes For Baby را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستمال مرطوب اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد در بسته‌ بندی
72 عددی
بدون الکل
هست
دارای روغن
حاوی عصاره طبیعی آلوئه ورا و بابونه
کشور سازنده
انگلستان
سایر مشخصات
فاقد مواد حساسیت زا و مهربان با پوست نوزاد، لوسیون دار، جلوگیری از التهاب ناشی از پوشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم