برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستمال مرطوب کودک چیکو بسته 72 عددی Chicco Cleansing Wipes For Baby

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستمال مرطوب کودک چیکو بسته 72 عددی Chicco Cleansing Wipes For Baby کد 11235 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستمال مرطوب کودک چیکو بسته 72 عددی Chicco Cleansing Wipes For Baby یک وسیله بسیار ضروری و کاربردی برای کودکان شماست کودکان مخصوصا سنین پایین به مراقبت بسیاری نیاز دارند و چون خود نمی توانند نظافتشان را رعایت کنند تمیز نگه داشتن و رعایت بهداشت آن ها کار سختی است مخصوصا زمانی که در مکانی هستید که به آب دسترسی ندارید و دست و پای کودک شما نیاز به شستشو دارد دستمال مرطوب یک راه حل بسسار مناسب برای شماست و مشکل شما را کامل برطرف می کند ولی به این توجه داشته باشید که پوست کودکان به دلیل بافت های نازکی که دارند بسیار حساس است و ممکن است حساسیت بگیرد و پوست لطیفش آسیب ببیند به همین علت حتما از برند اثبات شده مانند چیکو استفاده نمایید. در دستمال مرطوب چیکو از الکل، پارابن و رنگ استفاده نشده است و چیکو همیشه تضمین این را می دهد که مشکلی برای هیچ کودکی حتی آن‌هایی که پوستی فوق‌العاده حساس دارند پیش نخواهد آمد. پس یا خیال راحت از دستمال 72 عددی چیکو استفاده کنید دستمال مرطوب Chicco با ضخامت مناسبی که دارد به راحتی می تواند در بسیاری مواقع جایگزین شستشو با آب شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستمال مرطوب کودک چیکو بسته 72 عددی Chicco Cleansing Wipes For Baby دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستمال مرطوب کودک چیکو بسته 72 عددی Chicco Cleansing Wipes For Baby را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستمال مرطوب اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد در بسته‌ بندی
72
بدون الکل
هست
دارای ویتامین
نیست
سایر مشخصات
ضد حساسیت، تمیز کننده پوست، بدون مواد نگهدارنده، بدون رنگ، بدون الکل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم