برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

اسباب بازی فرست یرز دسته کلید The First Years Key Baby Doll

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اسباب بازی فرست یرز دسته کلید The First Years Key Baby Doll کد 8292 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اسباب بازی فرست یرز مدل دسته کلید The First Years Key Baby Doll محصولی زیبا و منحصر به فرد با رنگ های متنوع از نوع پلاستیک سخت است که برای کودکان خردسال طراحی شده است . اسباب بازی فرست یرز  شامل پنج کلید در پنج رنگ و شکل متفاوت است که برای کودکان بسیار زیبا و جذاب است و می تواند آنها را ساعت ها سرگرم کند . شما می توانید به راحتی دسته کلید فرست یرز را با آب بشویید و از بیمار شدن کودک خود جلوگیری کنید . کمپانی فرست یرز همواره توانسته با تولید محصولات با کیفیت و زیبا توجه افراد زیادی را به خود جلب کند . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اسباب بازی فرست یرز مدل دسته کلید The First Years Key Baby Doll دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اسباب بازی فرست یرز مدل دسته کلید The First Years Key Baby Doll را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اسباب بازی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
پلاستیک سخت
نوع
سخت
رده سنی
خردسال ، کودک
قابلیت حرکت
ندارد
قابلیت شستشو
دارد
قابلیت باز و بسته کردن چشم‌ها
ندارد
قابلیت پخش صدا
ندارد
قابلیت شیر خوردن
ندارد
خطر بلعیدن
ندارد
سایر مشخصات
پنج کلید در پنج رنگ و شکل متفاوت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم