برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سه چرخه متحرک کودک چینگ چینگ CHING CHING Tricycle CA10

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سه چرخه متحرک کودک چینگ چینگ CHING CHING Tricycle CA10 کد 12241 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سه چرخه متحرک کودک چینگ چینگ CHING CHING Tricycle CA10 یک سه چرخه بسیار مستحکم است که به شکل ماشین هایی پایی طراحی شده است. سه چرخه متحرک چینگ چینگ را می توان از سن 2 تا 8 سالگی کودک مورد استفاده قرار داد. این سه چرخه تا وزن 35 کیلوگرم را تحمل می کند. فرمان قابل چرخش آن می تواند با چرخش های نیم قوسی به جلو حرکت کند . سه چرخه چینگ چینگ در حقیقت یک اسکوتر نشسته و بسیار زیباست که کودکان می توانند هم در داخل منزل و هم در  خارج از منزل با آن بازی کنند . نشیمنگاه بسیار راحت آن سبب می شود تا کودک به خوبی در آن قرار گرفته  و احتمال لغزش ، سرخوردن و یا بیرون افتادن کودک به هنگام بازی با آن وجود ندارد. فرمان بسیار نرم این سه چرخه نیز برای پسر بچه ها بسیار جذاب می باشد و رانندگی کردن با این سه چرخه برایشان لذت بخش خواهد بود. ابعاد سه چرخه متحرک چینگ چینگ 62*47*36 سانتیمتر می باشد و جایی بسیار کمی را اشغال می کند. همچنین CA10 چینگ چینگ از جنس پلی اتیلن ساخته شده و علاوه بر نرمی و راحتی و بهداشتی بودن آن ، در مقابل ضربه بسیار محکم بوده و احتمال شکستن آن در فعالیت های معمول وجود ندارد.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سه چرخه متحرک کودک چینگ چینگ CHING CHING Tricycle CA10 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو سه چرخه متحرک کودک چینگ چینگ CHING CHING Tricycle CA10 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سه چرخه  کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
سه چرخه متحرک ( ماشین پایی )
ابعاد
62*47*36 سانتیمتر
گروه سنی
2 تا 8 سال
وزن قابل تحمل
35 کیلوگرم
سایر توضیحات
محصول کشور تایوان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم