برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ترازو دیجیتالی طرح دار بیورر Beurer Digital Scale GS27

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ترازو دیجیتالی طرح دار بیورر Beurer Digital Scale GS27 کد 16042 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • چند رنگ
نام تجاری:
1,899,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ترازو دیجیتالی طرح دار بیورر Beurer Digital Scale GS27 از دیگر محصولات بیورر است، بیورر در زمینه تولید لوازم ورزش، وسایل سلامتی، زیبایی و درمان تولید داشته و بسیار موفق می باشد. ترازوی GS27 بیورر دارای بیشینه وزن قابل تحمل تا 150 کیلوگرم بوده و همچنین دارای واحد های اندازه گیری کیلوگرم، پوند، استون می باشد و دقت آن نیز 100 گرم است.
منبع تغذیه ترازو Beurer Digital Scale GS27 باتری لیتیومی است و برای صرفه جویی در مصرف باتری، دارای سیستم خاموشی خودکار می باشد به این معنا که پس از پایین آمدن از ترازو، ترازو خاموش می گردد. همچنین نیاز به دکمه روشن کردن ترازو نیست چرا که با یک ضربه کوچک و با اعلام صوتی ترازو روشن می گردد.
Beurer GS27 دارای شیشه محکم بوده و به راحتی نمی شکند و دارای طراحی گل های زیبا می باشد، از دیگر ویژگی های ترازو دیجیتالی GS27 قابلیت تبدیل واحد کیلوگرم به پوند و استون است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ترازو دیجیتالی طرح دار Beurer Digital Scale GS27 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ترازو ارشاکو ترازو دیجیتالی طرح دار بیورر Beurer Digital Scale GS27 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ترازو دیجیتالی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
1.7 × 30 × 30 سانتیمتر
وزن
1.6 کیلوگرم
سایر مشخصات
نوع ترازو
دیجیتالی
واحد های اندازه گیری
کیلوگرم، پوند، استون
نمایشگر
LCD
سیستم خاموشی خودکار
دارد
منبع تغذیه
باتری
بیشترین وزن قابل تحمل
150 کیلوگرم
دقت اندازه‌گیری (خطا)
100 گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم