برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کپسول تقویت و رشد مو دوکری آناکپس ducray anacaps progressiv

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کپسول تقویت و رشد مو دوکری آناکپس ducray anacaps progressiv کد 19615 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد در هر بسته
  • 30 عدد
  • 90 عدد
نام تجاری:
محصولات در دسترس با خصوصیات متقاوت
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کپسول تقویت و رشد مو دوکری آناکپس ducray anacaps progressiv کپسولی غنی از ویتامین های مود نیاز برای پوست و مو است که باعث رشد و تقویت موها می شود.گاها پیش می آید که دچار ریزش مو به دلایل مختلف می شوید موارد مانند استرس، خستگی، پس از زایمان، تغییر فصل... با کمک این کپسول می توانید به تقویت موی خود کمک کنید.Anacaps Progressiv یک مکمل غذایی است که به طور خاص برای بیماری های مزمن فرموله شده است. موها را حفظ می کند و در طولانی مدت به حفظ سلامت آنها کمک می کند.کپسول تقویت و رشد مو دوکری آناکپس برای ریزش موی مزمن یک کپسول مکمل غذایی ضد ریزش مو برای مواقع ریزش موی مزمن مانند ریزش موی هورمونی، عروقی یا ارثی است.این کپسول برای ریزش موی مزمن یک مکمل غذایی است که به طور خاص برای مبارزه با دوره های طولانی مدت (بیش از 6 ماه) ریزش مو یا نازک شدن موها فرموله شده است.این مکمل غنی شده با روی، آهن و سلنیوم و همچنین انواع ویتامین ها که عملکرد صحیح چرخه مو را حفظ کرده و سلول ها را در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند، باید با یک رژیم غذایی متعادل و یک سبک زندگی سالم ترکیب شود تا کمک کند. مو به طور کامل تراکم و شادابی خود را بازیابی می کند.تراکم مو را حفظ می کند و به عادی سازی فعالیت هورمونی کمک می کند.
فرمول ابتکاری Anacaps Progressive حاوی بیوتین، روی و سلنیوم است که به حفظ موهای طبیعی کمک می کند. ویتامین B6 به سنتز طبیعی سیستئین کمک می کند. علاوه بر این، ویتامین B6 به تنظیم فعالیت هورمونی کمک می کند. سلنیوم، روی و ویتامین C، B2 و E به محافظت از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو کمک می کند.کپسول ضد ریزش مو Ducray Anacaps Progressive به مبارزه با ریزش موی مزمن کمک می کند.

برنامه درمانی مناسب برای موها:

  • موهای خود را تمیز کنید و پوست سر را برای درمان ریزش مو با شامپو آنافاز آماده کنید
  • با لوسیون Creastim رشد مو را دوباره فعال کنید
  • موهای خود را با مکمل غذایی Anacaps Progressiv تقویت کنید

نحوه استفاده:روزانه 1 کپسول ضد ریزش مو Ducray Anacaps Progressiv را با یک لیوان بزرگ آب مصرف کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کپسول تقویت و رشد مو آناکپس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کپسول تقویت مو ارشاکو کپسول تقویت و رشد مو دوکری آناکپس anacaps progressiv ducray را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کپسول رشد مو با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کپسول
کاربرد
تقویت و رشد مو
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
آهن، زینک، سلنیوم، انواع ویتامین B2 ،B5 ،B6، B8 ،B9 ،CE ،PP
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم