برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماساژور برقی پا بیورر Beurer Foot Massager FM60

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماساژور برقی پا بیورر Beurer Foot Massager FM60 کد 12056 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
8,962,000 تومان
موجود - گارانتی 24 ماهه آرمین درمان
(13 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماساژور برقی پا بیورر Beurer Foot Massager FM60 با تکنیک ماساژ شیاتسو و با استفاده از اشعه مادون قرمز می تواند ماساژی آرامبخش و بی نظیر را بر روی پا انجام دهد. ماساژور پا بیورر FM60 دارای 18 کلاهک ماساژ است که در سه ردیف سه تایی در هر طرف قرار گرفته اند، بدین ترتیب کل سطح کف پا در محدوده دستگاه قرار گرفته و ماساژ بر روی کل سطح کف پا صورت می گیرد.
دستگاه ماساژور FM60 وزنی در حدود سه کیلوگرم دارد و بسیار جمع و جور و قابل حمل است. تابش اشعه مادون قرمز موجب افزایش گردش خون شده و سبب تسکین درد می شود. ماساژور Beurer FM60 دارای دکمه خاموش و روشن عملکرد حرارتی است و قابلیت انتخاب عملکرد به طور جداگانه را دارد. همچنین توری روی دستگاه FM60 ضد تعریق و مشبک می باشد تا عبور جریان هوا مقدور باشد.
از دیگر ویژگی های FM60 قابلیت تنظیم دو سرعت مختلف جهت دریافت ماساژ می باشد. یک نمایشگر LED نیز بر روی Beurer FM60 وجود دارد تا عملکرد دستگاه را نشان دهد. به هنگام ماساژ می توان میزان شیب دلخواه را تنظیم نمود و پس از ماساژ دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود و می توان سیم آن را نیز در زیر محفظه دستگاه جمع آوری نمود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماساژور برقی پا Beurer Foot Massager FM60 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماساژور برقی پا ارشاکو ماساژور برقی پا بیورر Beurer Foot Massager FM60 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم