برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه بخور سرد و گرم بیورر Beurer Cool And Warm Mist Humidifier LB88

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه بخور سرد و گرم بیورر Beurer Cool And Warm Mist Humidifier LB88 کد 10760 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
8,687,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

بخور سرد و گرم بیورر Beurer Cool And Warm Mist Humidifier LB88 برای تصفیه و مرطوب کردن هوای محیط طراحی شده است که توانایی ایجاد بخور سرد و گرم را دارد. بنابراین هم برای فصول سرد و هم برای فصول گرم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. برای مقابله با مشکل خشکی بینی و جاری تنفسی برای تنفس راحت تر و بدون مشکل و برای درمان بیماری های سرماخوردگی مناسب است. دستگاه بخور LB88 دارای ویژگی های خوبی است که در ادامه بررسی می شود.
نوع بخور: گرم و سرد - نوع کاربری: خانگی - ظرفیت مخزن: 6 لیتر - مرطوب کننده هوا، برای اتاق های بزرگتر تا 48 متر مربع - میزان رطوبت خروجی 550 میلی لیتر در ساعت - ارتعاش اولتراسونیک قابل تنظیم، اتصال بخارساز هوا در 3 مرحله - تبخیر آب بهداشتی، بی بو و عاری از باکتری - مخزن آب 6 لیتری قابل جدا شدن، با قابلیت مشاهده میزان آب مخزن - عملکرد خاموش شدن اتوماتیک در صورت خالی شدن مخزن آب با نمایش عملکرد - تنظیم میزان رطوبت با کلید حلقه ای نورانی - میزان رطوبت خروجی بالا با تکنولوژی رطوبت ساز اولتراسونیک - شامل 15 پد عطر برای استفاده از مواد معطر - شامل 15 پد ضد کالک برای محافظت و جلوگیری از رسوبات آهکی سریع - دارای برس برای تمیز کردن محفظه دستگاه - قدرت 280 وات، در دو رنگ سفید و سیاه - فیلتر آب برای آب هایی با درجه سخت بصورت جداگانه قابل تهیه می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره بخور سرد و گرم Beurer Cool And Warm Mist Humidifier LB88 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی دستگاه بخور ارشاکو بخور سرد و گرم بیورر Beurer Cool And Warm Mist Humidifier LB88 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مرطوب کننده هوا اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع بخور
سرد و گرم
نوع کاربری
خانگی
ظرفیت مخزن
6 لیتر
مخزن خوشبو کننده
دارد
هشدار اتمام آب
دارد
نمایش میزان آب
دارد
حداکثر فضای مناسب
48 متر مربع
فیلتر ضد رسوب
ندارد
قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب
دارد
کلید تنظیم دما
ندارد
کلید تنظیم بخار
ندارد
ریموت کنترل
ندارد
تکنولوژی تنظیم اوزن
ندارد
کنترل اتوماتیک رطوبت محیط
ندارد
چراغ خواب
ندارد
منبع تغذیه
آداپتور برق
سایر توضیحات
خروجی هوا تا 550 میلی لیتر بر ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-07-23

سلام برای اطلاع با واحد فروش تماس بگیرید یا کالای خود را ثبت کنید (نیاز به واریز هزینه نیست و گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید) تماس که باهاتون گرفتند جویای این مهم شوید. با تشکر

1396-07-22

ببخشید رنگ سفیدش موجوده؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم