برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لامپ مادون قرمز بیورر Beurer Infrared Lamp IL30

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لامپ مادون قرمز بیورر Beurer Infrared Lamp IL30 کد 10739 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
4,515,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لامپ مادون قرمز بیورر Beurer Infrared Lamp IL30 می تواند برای تسکین دردهای عضلانی، ماهیچه ای و سرماخوردگی های فصلی کاربرد مفیدی داشته باشد. لامپ مادون قرمز با تاباندن اشعه مادون قرمز و گرم کردن ماهیچه ها و نفوذ به بافت ها در مویرگ ها جریان خون را بهتر می کند و یک روش خوب برای درمان بسیاری از بیماری ها می باشد و توجه به نکات ایمنی و روش استفاده صحیح و مشورت با پزشک از نکات مهم است که باید رعایت شود.
نگاه کردن مستقیم به نور اشعه توصیه نمی شود و از این کار خودداری شود و همچنین حداکثر 12 دقیقه از این لامپ استفاده کنید. فاصله صحیح را حفظ کنید و بیش از 60 سانتی متر نزدیکتر مورد استفاده قرار ندهید. لازم به ذکر است که تمیز کردن و تعویض لامپ را نیز مطابق دستورات دفترچه راهنما انجام دهید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لامپ مادون قرمز Beurer Infrared Lamp IL30 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لامپ مادون قرمز بیورر Beurer Infrared Lamp IL30 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لامپ مادون قرمز اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم