برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پتو برقی بیورر Beurer Electric Blanke HD100

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پتو برقی بیورر Beurer Electric Blanke HD100 کد 10736 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • قهوه ای
نام تجاری:
9,702,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پتو برقی بیورر Beurer Electric Blanke HD100 در سایز دو نفره طراحی شده است و می توانید آن را با ماشین لباسشویی بشویید، همچنین می توانید دمای داخلی پتو را در 6 درجه دما تنظیم کنید تا به دمای دلخواهتان برسید، نیاز نیست برای رسیدن به گرمای بالا از پتو های ضخیم و بزرگ و یا از چندین پتو استفاده کنید، پتو برقی بیورر HD100 با الیاف فوق العاده نرم و لطیف با پوست های حساس نیز به خوبی سازگار است.
می توانید با تنظیم دلخواه دمای پتو HD100 از خستگی های روزمره خود بکاهید و به آرامش عضلانی دست یابید. پتوی نرم و زیبا HD100 دارای سیستم ایمنی خاموش شدن خودکار بوده که پس از 3 ساعت به طور اتوماتیک گرما را قطع می‌کند. همچنین امکان کنترل میزان گرما یا همان BBS برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد پتو را نیز دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پتو برقی Beurer Electric Blanke HD100 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پتو برقی بیورر Beurer Electric Blanke HD100 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پتو برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم