برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماساژور ضد سلولیت کولایف Coolife Cellulite Remover Massager

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماساژور ضد سلولیت کولایف Coolife Cellulite Remover Massager کد 13022 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,210,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماساژور ضد سلولیت کولایف Coolife Cellulite Remover Massager ماساژوری بسیار با کیفیت شامل 3 توپ سیلیکونی خاردار با دسته هایی بسیار نرم با روکش فوم می باشد که به راحتی می تواند برای تمامی نقاط مختلف بدن بکار برده شود. ماساژ<ر ضد سلولیت کولایف با خرد کردن چربی های سلولی در عمیق ترین لایه های پوست قادر به رفع کامل سلولیت با استفاده ی مداوم خواهد بود . علاوه بر کاربرد ضد سلولیت این ماساژور کولایف می توان برای کاهش درد و رفع خستگی کلیه عضلات بدن مورد استفاده قرار گیرد.  پشت ران ها ، کمر ، شکم و پهلو ها با طراحی ارگونومیک این ماساژور کولایف به خوبی در دسترس بوده و هر شخص می تواند به تنهایی از آن استفاده کند. برای گرفتن نتیجه ی ایده آل برای از بین بدن سلولیت تنها کافی است روزانه به مدت 5 تا 10 دقیقه از این ماساژور دستی استفاده نمایید. البته استفاده از روغن ها و کرم های ضد سلولیت می تواند سرعت نتیجه گیری را افزایش دهد. ماساژور کولایف به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن برای پوست صورت و گردن نیز استفاده نمود .رفع خستگی و افزایش گردش خود در کنار تحریکات پوستی سبب می شود تا پوستی شفاف و شاداب را با استفاده از ماساژور های کولایف تجربه نمایید.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماساژور ضد سلولیت کولایف Coolife Cellulite Remover Massager دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماساژور ضد سلولیت کولایف Coolife Cellulite Remover Massager را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور آنتی سلولیت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ماساژ
دستی
مناسب برای
تمام بدن
سایر مشخصات و قابلیت ها
مناسب برای رفع سلولیت - رفع خستگی - افزایش گردش خون
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم