برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشارسنج بیورر Beurer BM44 Blood Pressure Monitor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشارسنج بیورر Beurer BM44 Blood Pressure Monitor کد 12661 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
2,977,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشارسنج بیورر Beurer BM44 Blood Pressure Monitor محصولی دیجیتال و تمام اتوماتیک برای سنجش میزان فشار خون است، اندازه گیری فشارخون با بیورر بسیار ساده و آسان است. صفحه نمایش LCD بزرگ این دستگاه با نور پس زمینه‌ی آبی درخشان خواندن نتیجه‌ی به دست آمده را بسیار آسان می‌کند و همین مزیت فشارسنج بیورر BM44 را وسیله‌ای مناسب برای افراد سالمند ساخته است. علاوه بر این در سمت چپ صفحه نمایشگر نشانگری وجود دارد که مقابل آن نواری رنگی رسم شده، با ایستادن فلش کنار مناطق مختلف آن میزان خطر فشار خون اندازه گیری شده را نشان می‌دهد.
سنجش فشار توسط فشارسنج بیورر beurer BM44 با سرعت بالایی انجام می‌گیرد که می‌توان آن را یکی از مزیت های BM44 نسبت به سایر رقبا به حساب آورد. بازوبند دستگاه را در حدود 3 الی 5 سانتی‌متر بالاتر از آرنج به صورت نه چندان محکم بسته و با فشار یک کلید به راحتی می توانید فشار خون خود را اندازه بگیرید.
فشار سنج بازویی بیورر BM44 علاوه بر فشار خون میزان ضربان قلب را نیز نشان می دهد و قابلیت تشخیص آریتمی (تپش نامنظم قلب) هم دارد. از مزایای فشارسنج دیجیتال beurer می‌توان به خاموشی خودکار، دکمه‌ی روشن و خاموش چراغ‌دار، نشانگر تعویض باتری و اندازه‌گیری تمام‌اتوماتیک فشارخون و ضربان قلب از طریق بازو اشاره کرد، علاوه بر این ها فشارسنج BM44 دارای قابلیت هشدار خطا در اندازه‌گیری است. همچنین در صورت ضعیف شدن باتری‌ها روی نشان‌گر فشارسنج هشدار کمبود باتری ظاهر شده و کاربر را از زمان تعویض آن‌ها مطلع می‌کند.
چهار باتری الکالاین قلمی درون جعبه‌ی دستگاه قرار داده شده که تا مدتی طولانی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. همچنین آداپتوری که در جعبه‌ی دستگاه قرار دارد به کاربر این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به باتری و با استفاده از برق مستقیم شهری از دستگاه فشارسنج استفاده کند.
 beurer Upper Arm Blood Pressure Monitor BM44 مورد تأیید انجمن WHO است و موفق به دریافت جایزه‌ی بین‌ المللی RED DOT به خاطر کیفیت برتر شده است. قابل ذکر است فشارسنج‌ های بازویی نسبت به نوع مچی از دقت بیشتری برخوردار هستند؛ در نتیجه این دستگاه برای بیماران قلبی و دارای فشارخون بالا بسیار کاربردی و مناسب است؛ چرا که این بیماران به دستگاه‌ هایی با ضریب خطای بسیار کم نیاز دارند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشارسنج BM44 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فشارسنج بیورر Beurer BM44 Blood Pressure Monitor را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید فشارسنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات صفحه نمایش و حافظه
نوع فشارسنج
بازویی
نوع صفحه نمایش
LCD
صفحه نمایش لمسی
ندارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
نمایشگر تاریخ و ساعت
ندارد
حافظه ذخیره نتایج
ندارد
مشخصات فنی
نوع کاربری
خانگی
منبع تغذیه
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم