برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پد دستگاه تحریک الکتریکی بیورر Beurer Mini Pad EM20

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پد دستگاه تحریک الکتریکی بیورر Beurer Mini Pad EM20 کد 10133 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
1,044,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پد دستگاه تحریک الکتریکی بیورر Beurer Mini Pad EM20 برای ماساژ  پشت گردن و شانه ها طراحی شده است و یک راه جدید و علمی برای رفع خستگی های عضلانی است که توسط بیورر با سال ها سابقه درخشان در زمینه طراحی این نوع محصولات معرفی شده است. پد بیورر EM20 برای ماساژ ارامش بخش ناحیه گردن و شانه می باشد و برای استفاده دستگاه تحریک الکتریکی بیورر EM20 مناسب است. دستگاه تحریک الکتریکی بیورر beurer EM20 که یک ماساژور نوآورانه برای پشت و گردن و شانه هاست، به سرعت و به راحتی خستگی را بر طرف می کند و از سیلیکون پزشکی ساخته شده. است. تحریک الکتریکی beurer EM20 می تواند دقیقا به ناحیه پشت و گردن و شانه ها متصل بشود تا آرامش را برای ماهیچه ها به ارمغان بیاورد. در حالی EM20 به استراحت ماهیچه ها کمک می کند که خستگی ماهیچه ها را کاهش می دهد، همچنین به وسیله بهبود بخشیدن به توان و استقامت ماهیچه ها به توانبخشی آن ها هم کمک می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پد دستگاه تحریک الکتریکی EM20 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پد دستگاه تحریک الکتریکی بیورر Beurer Mini Pad EM20 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پد دستگاه تحریک الکتریکی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم