برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه بخور سرد برمد (برمید) Bremed Cool Mist Humidifier BD 7660

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه بخور سرد برمد (برمید) Bremed Cool Mist Humidifier BD 7660 کد 12229 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,991,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه بخور سرد برمد (برمید) Bremed Cool Mist Humidifier BD 7660 بدنه ای سفید رنگ داشته و دارای یک مخزن 3.5 لیتری می باشد. دستگاه بخور BD 7660 می تواند 300 میلی لیتر در ساعت بخور تولید نماید و محدوده ای با حجم 30 متر مربع را تحت پوشش قرار دهد. از دیگر ویژگی های BD 7660  می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • فیلتر سرامیکی قابل شستشو جهت جذب رسوبات و املاح آب
  • قابلیت تنظیم میزان بخار دهی
  • سری قابل چرخش 360 درجه
  • دارای چراغ خواب
  • خاموشی خودکار در صورت تمام شدن آب مخزن
  • توان 30 واتی

دستگاه های بخور یکی از بهترین وسایل جهت تنظیم رطوبت هوای خانه به خصوص در فصول سرد سال می باشد. برای جلوگیری از خشکی مجاری تنفسی و مخاط بینی در زمستان و در زمان سرماخودگی استفاده از بخور می تواند کمک بسیار زیادی به افراد کرده و در بازگشت سلامت آنها مفید واقع شود. همچنین خانواده هایی که دارای کودک و نوزاد هستند نیز داشتن دستگاه بخور برای تنظیم رطوبت هوا ، یکی از ملزوماتشان محسوب می گردد. از آنجا که پوست لطیف کودکان بسیار حساس تر از بزرگسالان نسبت به تغییر دمای هوا واکنش نشان می دهد استفاده از دستگاه های بخور سرد BD 7660 می تواند هم نیاز بزرگسالان و هم نیاز کودکان را برطرف نماید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه بخور سرد برمد Bremed Cool Mist Humidifier BD 7660 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی دستگاه بخور ارشاکو  دستگاه بخور سرد برمد Bremed Cool Mist Humidifier BD 7660 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مرطوب کننده هوا اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
شعاع تحت پوشش
30 متر مربع
مشخصات یون ساز
30 وات
عملکرد بخور
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم