برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه نبولایزر (اکسیژن ساز) بیورر Beurer Nebulizer IH21

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه نبولایزر (اکسیژن ساز) بیورر Beurer Nebulizer IH21 کد 10765 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
3,155,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه نبولایزر بیورر Beurer Nebulizer IH21 طراحی شده است تا بسیاری ا افرادی که از مشکلات تنفسی رنج می برند و یا دچار بیماری های مزمن تنفسی مثل آسم و یا عفونت های برونشی هستند بتوانند با استفاده از این ابزار و استنشاق دارو ها به بهبود برسند. نبولایزر وسیله ای است برای فرستادن دارو از طریق مجاری تنفسی به بدن که این روش در برابر بسیاری از روش های درمانی دیگر اهمیت خاصی دارد. دارو های مایع به صورت گاز درامده و با فشار و حجم مناسب به بدن بیمار تزریق می شود. تنفس برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند به سخت انجام می شود و در این موارد در بیمارستان ها و یا در منازل استفاده از دستگاه های نبولایزر بسیار زیاد به چشم می خورد.
ریه‌ها مهمترین قسمت دستگاه تنفسی هستند که در عمل تبادل گازهای تنفسی جهت تأمین اکسیژن بافت‌ های مختلف بدن و دفع دی اکسید کربن نقش دارند. برونش‌ها، برونشیول‌ها و آلوئول‌ها از اجزای مهم هر کدام از ریه‌ها محسوب می‌شوند که در یک بیماری تنفسی ممکن است درگیر شوند. جهت رساندن ذرات نبولایز شده دارو به برونش‌ها، باید این اجزاء به اندازه‌ های حداقل 5 تا 10 میکرون تبدیل شوند. برای تأثیر بر برونشیول‌ها باید اجزاء دارو به اندازه 2 تا 6 میکرون کوچک شوند و در صورتیکه این دارو به ذرات حدود نیم تا 2 میکرون تبدیل شوند بر آلوئولها اثر خواهند گذاشت.با استفاده از نبولایز و کمک به تنفس سالم جریان خون و خون رسانی و رساندن اکسیژن به خون در سلامت کلی بدن تاثیر زیادی دارد. نبولایز همچنین برای مرطوب کردن هوای تنفس بیمار به کار می رود. به طور خلاصه می توان استفاده از نبولایزر را برای موارد زیر معرفی کرد:
نبولایزر مناسب درمان لوله تنفسی فوقانی و تحتانی بر اثر سرماخوردگی، آسم ، بیماری های لوله تنفسی است. نبولایزر همچنین دارای تکنولوژی اسپری هوای فشرده است که در این تکنولوژی کمپرسور هوای فشرده ای در حدود 1.45bar-0.8bar تولید می کند. هوای فشرده با عبور از لوله هوا و نازل به داخل داروی استنشاقی دمیده می شود. جریان هوا موجب خروج ذرات دارو و ترکیب آن با هوای داخل افشانه می گردد. می توان با استفاده از نبولایزر میزان بالای ذرات قابل استنشاق را در زمان استنشاق کوتاه به بدن رساند. این روش دارای قدرت تبخیر بالا در حدود 0.3ml/min  است.
به علاوه امکان ضد عفونی کردن Beurer Nebulizer IH21 وجود دارد؛ این محصول طبی است و مورد تایید می باشد. در کنار وسیله نبولایزر بسته ای حاوی قطعه دهانی، ماسک کودک و بزرگسال می باشد. گفتنی است در نبولایزرهای مدل IH20 و IH21 و IH25 یک کمپرسور با ایجاد هوای فشرده افشانه تولید می کند. هوای فشرده با عبور از لوله هوا و نازل به داخل ماده استنشاقی دمیده می شود. جریان هوا سبب خروج ذرات ماده استنشاقی و ترکیب آن با هوای اضافی در داخل افشانه شده و بدین ترتیب ماده استنشاقی از طریق ماسک یا دهانی به بیمار منتقل می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه نبولایزر Beurer Nebulizer IH21 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه نبولایزر بیورر Beurer Nebulizer IH21 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید نبولایزر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
روش درمانی
استنشاق دارو
کاربرد
سرما خوردگی، آسم و بیماری‌های تنفسی
تایمر
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
صفحه نمایش
ندارد
شدت قابل تنظیم
ندارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
ضدعفونی کننده- ظرفیت نبولایزیشن: 0.2 میلی‌لیتر در دقیقه- برای جلوگیری از حملات فشار هوا (بالا - پائین)- دارای قابلیت پخش مواد ضدعفونی کننده- ابعاد: 30 × 18 × 10 سانتی‌متر- دو سری مختلف برای دستگاه- دو عدد ماسک کودک و بزرگسال
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم