برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه بخور سرد بیورر Beurer Air Humidifiers LB12

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه بخور سرد بیورر Beurer Air Humidifiers LB12 کد 10757 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
2,592,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه بخور سرد بیورر Beurer Air Humidifiers LB12 برای ایجاد هوای مرطوب طراحی شده است و به راحتی قابل پاک سازی و تمیز کردن بوده و محفطه ها قابل جدا شدن می باشد. بخور سرد LB12 برای شادابی پوست و تنفس راحت تر به خصوص برای افرادی که دچار خشکی بینی هستند بسیار مناسب است. دستگاه بخور LB12 در اتاق خواب، محل کار و یا سفر نیز قابل استفاده است. بخور سرد بیورر LB12 دارای دو آداپتور بطری آب پلاستیکی است. بطری آب پلاستیکی قابلیت جدا سازی از دستگاه بخور را دارد.
دستگاه بخور سرد بیورر LB12 از تکنولوژی اولتراسونیک استفاده می کند و حداکثر خروجی رطوبت آن 80 میلی لیتر در ساعت است که هوایی مرطوب و مطبوعی ایجاد می کند که مانع خشک شدن بینی و گلو شده و پوست را شاداب می سازد. استفاده از بخور و مرطوب کننده هوا برای مناطق آب و هوایی خشک بسیار مناسب است. از ویژگی های دیگر دستگاه رطوبت ساز LB12 به صورت زیر است:
با قابلیت تنظیم بخار خروجی به طور مداوم
طراحی ساده با قابلیت استفاده از هر نوع بطری پلاستیکی حداکثر نیم لیتری به عنوان مخزن آب قابل جدا شدن (با دو عدد مبدل 28 و 30 میلیمتری برای بکارگیری انواع مختلف بطری با قطرهای مختلف)
با قابلیت مشاهده میزان آب مخزن
روشنایی LED موثر
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مرطوب کننده هوا Beurer Air Humidifiers LB12 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه بخور سرد بیورر Beurer Air Humidifiers LB12 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مرطوب کننده هوا اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم