برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پتو برقی بیورر Beurer Electric Blanket HD90

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پتو برقی بیورر Beurer Electric Blanket HD90 کد 10735 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • کرم
نام تجاری:
10,613,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پتو برقی بیورر Beurer Electric Blanket HD90 یک محصول طبی با کیفیت و ایمن است که برای استفاده همزمان و نفر طراحی شده است. با HD90 می توانید تا 6 درجه تنظیم دما داشته باشید و با جنس نرم و لطیفی که دارد برای پوست هیچ مشکلی ایجاد نمی کند و با حساس ترین پوست ها هم سازگاری خوبی دارد. می توانید پتو HD90 را در ماشین لباس شویی شستشو دهید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.
حالت خاموشی خودکار این امکان را دارد که از داغ شدن بیش از حد جلوگیری کند و امنیت و حفاظت مناسبی را فراهم کند. از ویژگی های بارز پتو برقی HD90 می توان به موارد زیر اشاره نمود:
توان خروجی قابل تنظیم تا 100 وات - پتوی برقی با تکنولوژی انحصاری - دارای سطح نرم و بسیار بزرگ - تنفس راحت پوست - دوست با پوست - تنظیم دمای الکترونیکی انحصاری - خاموشی خودکار پس از 3 ساعت - چراغ نمایش عملکرد - الیاف از جنس آکرلیک - محصول طبی - ابعاد تقریبی 180x130 سانتی متر - دارای دو شاخه جدا شونده و پریز - 6 درجه تنظیم دما - قابل شستشو در ماشین لباسشویی در 30 درجه سانتیگراد - دارای گواهینامه Oeko-Tex 100 - حفاظت از گرمای بیش از حد BSS  - خاموشی ایمن خودکار - ساخته شده از مواد مناسب - گرما درمانی - جنس نرم و لطیف - تنظیم دقیق الکترونیکی دما - دکمه امنیتی خاموش - گرمایش در زمستان - گرمایش سریع توربو - کارکرد با برق شهری - به همراه دفترچه راهنمای فارسی، انگلیسی و آلمانی - دارای استاندارد CE اروپا - تولید شده تحت لیسانس آلمان
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پتو برقی Beurer Electric Blanket HD90 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پتو برقی بیورر Beurer Electric Blanket HD90 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پتو برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
180x130 سانتی‌متر
سایز
دو نفره
سایر مشخصات
ساخته شده از
الیاف از جنس آکرلیک
قابلیت تنظیم دما
دارد
قابل تنظیم در
6 دما
توان مصرفی
100 وات
قابلیت شستشو به صورت
ماشینی
دمای آب برای شستشو
30 درجه‌ی سانتی‌گراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
محافظ گرمای بیش از حد BBS
دارد
محافظ گرمای BBS با
3 مرحله ایمنی
ضد آلرژی
ندارد
خاموشی خودکار پس از
3 ساعت
سایر مشخصات و قابلیت ها
- دارای دو شاخه جداشونده و پریز- چراغ نمایش عملکرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم