برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تشکچه برقی بیورر Beurer Electric Cushion HK65

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تشکچه برقی بیورر Beurer Electric Cushion HK65 کد 10712 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تشکچه برقی بیورر Beurer Electric Cushion HK65 یک ابزار مناسب برای گرم کردن بدن و نقاط مختلف بدن با دما و گرمای دلخواه است که بسیار مناسب برا ی کاهش خستگی و دردهای عضلانی می باشد. با گرم کردن مناسب و به موقع بدن می توانید جریان در گردش خون مناسب، کاهش استرس و تسکین درد و خستیگی های روزمره بکاهید.
تشک برقی HK65 معطر بوده و از رایحه گیاه دارویی آرامبخش (شامل اسطوخدوس, بادرنجبویه, ملیسا)، قابل تجدید تا 3 بار بهره مند است که برای تسکین بیماری و سرماخودگی بسیار مناسب است. از ویژگی های دیگر تشک برقی بیورر HK65 می توان به موراد زیر اشاره نمود:
رویه آلوئه ورا مهربان با پوست، تنفس راحت پوست، گرمایش سریع، 3درجه تنظیم دما، محافظ گرمای بیش از حد BSS، خاموشی خودکار پس از حدود 90 دقیقه، کنترل الکترونیکی دقیق دما، چراغ نمایش عملکرد، دو شاخه جدا شونده، تشکچه برقی نرم، اندازه تقریبی 33 در44 سانتیمتر، رویه قابل شستشو در ماشین لباسشویی در 30 درجه سانتیگراد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تشکچه برقی Beurer Electric Cushion HK65 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو تشکچه برقی بیورر Beurer Electric Cushion HK65 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تشک برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
44x33 سانتی‌متر
سایز
یک نفره
سایر مشخصات
قابلیت تنظیم دما
دارد
قابل تنظیم در
3 دما
گرمایش سریع توربو
دارد
توان مصرفی
100 وات
قابلیت شستشو به صورت
ماشینی
دمای آب برای شستشو
30 درجه‌ی سانتی‌گراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
محافظ گرمای بیش از حد BBS
دارد
خاموشی خودکار پس از
1.5 ساعت
سایر مشخصات و قابلیت ها
- دارای روش درمانی: هماهنگ با اصول طب سنتی ایرانی در مزاج شناسی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم