برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تشکچه برقی بیورر Beurer Electric Cushion HK63

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تشکچه برقی بیورر Beurer Electric Cushion HK63 کد 10710 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تشکچه برقی بیورر Beurer Electric Cushion HK63 با برخورداری از المنت های داخلی گرمایشی و با ایجاد میدان مغناطیسی گرمای مطبوعی ایجاد می کند که می توانید برای نقاط مختلف بدن خود از آن استفاده کنید. با گرم کردن بدن و قسمت های مختلفی که دچار ضعف عضلانی شده اند و درد هایی را در آن نواحی احساس می کنید می توانید از این درد  و استرس کم کرده و حس خوبی به دست آورید.
پتو برقی بیورر HK63 با اندازه مناسب برای تمام افراد طراحی شده است و به دلیل سیستم ایمن آن به راحتی و بدون نگرانی قابل استفاده است.  ویژگی های مختلفی دارد که خرید آن را توجیه می کند از جمله اینکه تکنولوژی انحصاری محصولات بیورر را فقط با این نام می توانید پیدا کنید. این محصولات به خصوص پتو برقی برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله: روماتیسم، درد و کشیدگی عضلات: در چنین مواردی گرم نگهداشتن موضع با حرارت پایدار کارساز است. تکنولوژی انحصاری ما با میدان مغناطیسی می تواند بسیار موثر باشد. 3 درجه تنظیم دما با قابلیت گرمایش سریع توربو، گرما دلپذیر می گردد و در عرض چند ثانیه دمای تشکچه برقی دقیقا به گرمای مطلوب شما می رسد.
پتو برقی HK63 در واقع روش و ابزار خوبی برای بهبود و کاهش درد های مزمن ناحیه کمر است. به علاوه کاهش خشکی عضلات کمر که در هنگام بیداری را ناشی می شود، همچنین گرم نمودن بستر قبل از خواب، افزایش  گردش جریان خون، کاهش درد های رماتیسمی، بهبود آسیب های ناحیه پشت و کمر از دیگر ویژگی های HK63 می باشد.
سیستم محافظ ایمنی HK63 در صورت نقص فنی و داغ شدن بیش از حد یا پس از روشن ماندن به مدت 90 دقیقه دستگاه را به طور خودکار خاموش می کند تا حادثه ای رخ ندهد، با گذشت مدت زمان 20 دقیقه نیز می توانید دوباره دستگاه را روشن نموده و استفاده نمایید. درضمن روکش پارچه ای روی تشکچه HK63 به راحتی قابل جدا سازی بوده و می توانید جهت شستشو آن را در ماشین لباسشویی با حداکثر حرارت آب 40 درجه سانتیگراد قرار دهید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تشکچه برقی Beurer Electric Cushion HK63 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو تشکچه برقی بیورر Beurer Electric Cushion HK63 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تشک برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
40x30 سانتی‌متر
سایز
یک نفره
سایر مشخصات
ساخته شده از
رویه کتان و تشکچه ضد آب
قابلیت تنظیم دما
دارد
قابل تنظیم در
3 دما
گرمایش سریع توربو
دارد
توان مصرفی
100 وات
قابلیت شستشو به صورت
ماشینی
دمای آب برای شستشو
30 درجه‌ی سانتی‌گراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
محافظ گرمای بیش از حد BBS
دارد
محافظ گرمای BBS با
3 مرحله ایمنی
خاموشی خودکار پس از
1.5 ساعت
سایر مشخصات و قابلیت ها
- دارای 6 مغناطیس یکپارچه برای عملکرد میدان مغناطیسی- مورد توصیه پزشکان روماتولوژی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم