برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تشکچه برقی بیورر Beurer Electric Cushion HK35

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تشکچه برقی بیورر Beurer Electric Cushion HK35 کد 10707 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تشکچه برقی بیورر Beurer Electric Cushion HK35 بسیار مناسب برای ایجاد گرمای مناسب جهت آرامش عضلات بدن در نقاط مختلف و دلخواه شما است و می توانید با تنظیم درجه دما با استفاده از دکمه کشویی به گرمای دلخواه خود برسید. با ایجاد گرما و حرارت مطبوع از خستگی بدن کاسته می شود و به سرعت به آن حس خوب و ارامش خواهید رسید.
تشکچه HK35 در اندازه مناسب برای همه افراد است. سیستم ایمنی و محافظ در صورت نقص فنی و داغ شدن بیش از حد یا پس از روشن ماندن به مدت 90 دقیقه دستگاه را به طور خودکار خاموش می کند تا حادثه ای رخ ندهد، پس از گذشت 20 دقیقه نیز می توانید دوباره آن را روشن نمایید. درضمن روکش پارچه ای روی تشکچه برقی HK35 به راحتی قابل جداسازی بوده و می توانید جهت شستشو آن را در ماشین لباسشویی با حداکثر حرارت آب 40 درجه سانتیگراد قرار دهید. این مدل طرح های مختلفی در تشکچه دارد که ممکن است طرح تشکچه با آنچه ارسال میشود متفاوت باشد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی تشکچه برقی بیورر HK35 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تشکچه برقی Beurer Electric Cushion HK35 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو تشکچه برقی بیورر Beurer Electric Cushion HK35 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تشک برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم