برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

روکش صندلی ماساژ بیورر Beurer Seat Cover Massager MG260

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روکش صندلی ماساژ بیورر Beurer Seat Cover Massager MG260 کد 10704 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روکش صندلی ماساژ بیورر Beurer Seat Cover Massager MG260 برای استراحت و ماساژ دادن عضلات و ماهیچه های گردن، کتف و شانه، کمر بسیار مناسب است. وقتی ساعت ها مجبورید پشت فرمان بنشینید و یا از صندلی استفاده کنید خستگی های شما آزار دهنده خواهد بود و استرس ها و کاهش کیفیت کارهای روزانه را باعث می شود. می توانید از حالات مختلف این ماساژور استفاده کنید. 
جنس MG260 از جنس چرم مصنوعی با کیفیت بسیار بالاست که قسمت نشیمنگاه و پشتی آن قابل جدا شدن می‌باشد. از ماساژور MG260 می‌توان به عنوان روکش صندلی راحتی و مبل استفاده کرد که ماساژ گردن و مهره های پشتی را به صورت لرزشی و ضربه ای انجام می‌دهد. دستگاه ماساژ MG260 دارای دکمه ای است که به کاربر امکان تنظیم جداگانه‌ی ماساژ و مادون قرمز را می‌دهد و قابل تنظیم در 2 سرعت متفاوت است همچنین دارای سیستم خاموشی خودکار بوده که پس از 15 دقیقه عمل می کند.ماساژ شیاتسو که مبدا آن آسیا است شیوه ای از ماساژ می باشد که با استفاده از انگشت ها، شست و یا کف دست انجام می شود و نتیجه آن احساس آرامشی دلپذیر است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره روکش صندلی ماساژ Beurer Seat Cover Massager MG260 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو روکش صندلی ماساژ بیورر Beurer Seat Cover Massager MG260 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم