برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماساژور برقی پا بیورر Beurer Massager FB50

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماساژور برقی پا بیورر Beurer Massager FB50 کد 10702 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماساژور برقی پا بیورر Beurer Massager FB50 یک ماساژور بی نظیر و فوق العاده قدرتمند است که از یک وان بزرگ و نور مادون قرمز با غلتک های مناسب برای ماساژ کف پا تشکیل شده است. اگر می خواهید حس خوب و آرام  را بعد از یک روز خسته کننده و یا پیاده روی طولانی تجربه کنید این ماساژور بسیار مناسب است. ماساژ مناسب به فعالیت سلول های عصبی، گردش خون مناسب و شل کردن عضله های منقبض بسیار کمک می کند. این کار باعث کاهش استرس و افزایش نشاط و شادابی می شود. خستگی را دور می کند و به ادامه فعالیت های روزمره با کیفیت بهتر و بیشتری کمک می کند.
دستگاه ماساژور FB50 مجهز به 6 مگنت می باشد که به صورت یکپارچه در کف ماساژور قرار گرفته اند که امکان مغناطیس درمانی را برای پاها فراهم می کنند. اثرات مثبت میدان مغناطیسی بر بدن انسان از دیر باز شناخته شده است. مغناطیس درمانی به افزایش ذخیره انرژی سلول ها کمک می کند. غلتک جدا شدنی ماساژور برای ماساژ واکنشی کاربرد دارد. دستگاه FB50 مجهز به قطعه جدا شدنی جهت ماساژ کف پا می باشد. برس برای تحریک مناطق واکنشی کف پا مورد استفاده قرار می گیرد. کلاهک ماساژ ماساژی آرامش بخش برای کف پا فراهم کرده و گردش خون را افزایش می دهد. برطرف کننده پینه و میخچه جهت برطرف کردن پوست های مرده و پینه ها کاربرد دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماساژور برقی پا Beurer Massager FB50 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماساژور برقی پا بیورر Beurer Massager FB50 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ماساژ
برقی
مناسب برای
پاها
مادون قرمز
دارد
توان مصرفی
400 وات
سایر مشخصات و قابلیت ها
- ماساژ لرزشی- ماساژ با حباب- گرمکن آب در 5 سطح از 35 درجه تا 48 درجه- غلطک جداشونده برای ماساژ موضعی کف پا- کاربرد آسان و راحت با نمایشگر LED- امکان استفاده از ماساژ خشک- تایمر/ سیم جمع کن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم