برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماساژور برقی بیورر Beurer Massager MG40

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماساژور برقی بیورر Beurer Massager MG40 کد 10691 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماساژور برقی بیورر Beurer Massager MG40 برای تسکین دردهای عضلانی و همچنینی افزایش سطح سلامت بدن فوق العاده خوب و مناسب است. در دردهای ناشی از کشیدگی عضلات، دردهای ماهیچه ای و بی نظمی های گردش خون و خستگی های بدن بسیار خوب است.
دستگاه Beurer Massager MG40 دارای 3 عملکرد می باشد. با قرار گیری دکمه انتخاب گر در وضعیت m عملکرد لرزشی فعال می شود. زمانی که دکمه در حالت w قرار بگیرد لامپ مادون قرمز روشن می شود. با قرار گیری دکمه در حالت m+w عملکرد لرزشی به همراه لامپ مادون قرمز فعال می شود. اشعه مادون قرمز با ایجاد گرمای مطبوع و با نفوذ به عمق لایه اپیدرم پوست باعث باز شدن منافذ و مویرگ های خونی و در نتیجه افزایش متابولیسم می شود که این باعث کاهش درد عضلانی و شادابی پوست می گردد.
دسته بلند ماساژور MG40 این امکان را فراهم می کند تا بتوان به راحتی نواحی پشتی بدن را به تنهایی و بدون نیاز به کمک فرد دیگر ماساژ نمود. هم چنین قابلیت چرخش 180 درجه سری امکان استفاده راحت تر از ماساژور را فراهم می کند. قابلیت تنظیم زاویه دسته MG40 دسترسی به قسمت های مختلف بدن را آسان نموده است. دسته ماساژور MG40 را می توان با فشار دادن دکمه واقع بر روی دسته در چهار حالت مختلف تنظیم نمود.
اگر به دنبال این هستید که با هزینه مناسب از خستگی های عضلانی و دردهای ماهیچه ای راحت شوید به علاوه دچار هیچ مشکلی نشوید این ماساژور کوچک و سبک برای شما می تواند بسیار مناسب و ایده آل باشد.
ماساژور بیورر MG40 مجهز به 4 کلاهک مختلف جهت انجام انواع ماساژ می باشد. کلاهک برسی جهت تشدید ماساژ های پوستی کاربرد دارد. از کلاهک با دو سر برجسته می توان جهت تشدید ماساژهای عمقی و متمرکز استفاده نمود. این کلاهک بخصوص بعد از فعالیت بدنی سخت بسیار مناسب می باشد. کلاهک دارای برجستگی های متعدد مناسب برای تشدید ماساژ برای تسکین درد و کشیدگی عضلات می باشد. کلاهک مخروطی موجب تشدید و متمرکز کردن ماساژهای عمقی می گردد. ماساژ بدون کلاهک تنها برای ماساژ نقاط حساس بدن و تولید گرمای مادون قرمز کاربرد دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماساژور برقی Beurer Massager MG40 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماساژور برقی بیورر Beurer Massager MG40 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ماساژ
برقی
مناسب برای
تمام بدن
مادون قرمز
دارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
- ماساژ لرزاننده جداگانه- دسته قابل تنظیم در 4 جهت- کلاهک چرخشی و دسته قابل تنظیم- مناسب برای ماساژ موضعی و هدفدار- دارای 3 سطح ماساژ قابل تنظیم- ابعاد: 8.8 × 8.5 × 39 سانتی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم