برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

صندلی ماساژ بیورر Beurer Massage Chair MC2000

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید صندلی ماساژ بیورر Beurer Massage Chair MC2000 کد 10688 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

صندلی ماساژ بیورر Beurer Massage Chair MC2000 بهترین شیوه برای استراحت عضلات شما است برای  زمانی که کارهای روزمره باعث درد کمر می شوند. صندلی Beurer Massage Chair MC2000 ارامش خاصی را با ماساژ کمر و پشت شما القا می کند. صندلی ماساژ بیور MC2000 همانند دیگر محصلات خوب بیورر از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردار است و باید گفت برنده‌ی جایزه بهترین صندلی ماساژ شیاتسو در سال 2012 از موسسه Plus X Award است.
از ویژگی های دیگر صندلی ماساژ Beurer Massage Chair MC2000 به موارد زیر می توان اشاره کرد:
دارای پنل کنترل با امکان انتخاب سه منطقه‌ی ماساژ و حالت گرمایشی است، قابلیت تنظیم حالت گهواره‌ ای به علاوه قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه‌ی پشتی است، رویه‌ی پشتی قابل تعویض می باشد. جنس رویه: چرم مصنوعی (پلی‌ یورتان) است و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. سیم قابل جمع شدن این صندلی ماساژ استفاده را راحت و مناسب می سازد. ابعاد: 120 × 71 × 77 سانتی‌متر بوده و دارای وزن: 22.8 کیلوگرم می باشد که حداکثر ظرفیت: 130 کیلوگرم است. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره صندلی ماساژ Beurer Massage Chair MC2000 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو صندلی ماساژ بیورر Beurer Massage Chair MC2000 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید صندلی ماساژ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ماساژ
برقی
مناسب برای
کمر
توان مصرفی
38 وات
سایر مشخصات و قابلیت ها
نوع ماساژ: شیاتسونواحی تحت پوشش: پشت و ستون فقراتانرژی ماساژ: گرما و نور به صورت جداگانهدارای چهار سری چرخشی متحرک در امتداد ستون فقراتدارای پنل کنترل با امکان انتخاب سه منطقه‌ی ماساژ و حالت گرمایشیرویه‌ی پشتی قابل تعویض
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-01-26

با سلام و درود اگه براتون مفدور هستش صندلی های برقی برای آرایشگاه هم بیارید ممنون .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم