برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه تست قند خون بیورر همراه 5 نوار تست قند خون Beurer Blood Sugar Meter GL42

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه تست قند خون بیورر همراه 5 نوار تست قند خون Beurer Blood Sugar Meter GL42 کد 10165 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
همراه این کالا
  • 5 عدد نوار تست قند خون
نام تجاری:
629,000 تومان
موجود - 2 سال گارانتی آرمین درمان
(26 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه تست قند خون بیورر Beurer Blood Sugar Meter GL42 یک وسیله بسیار ضروری برای افرادی است مشکل قند دارند و بایستی آن را کنترل نمایند. تست سریع، دقیق و آسان قند خون با لوازم پزشکی بیور که یکی از بهترین لوازم مورد تایید می باشند در این مورد بسیار مناسب است. اگر شما مبتلا به بیماری دیابت باشید، برای اندازه گیری میزان قند خون باید به آزمایشگاه مراجعه کنید. ولی راه ساده تری نیز وجود دارد و آن هم اندازه گیری و تست قند خون در خانه است. شما برای این کار به تعدادی لوازم مخصوص نیاز دارید. یکی از این دستگاه‌ ها GL42، ساخت شرکت «بیورر» (Beurer) است. با گرفتن 0.66 میکرولیتر از خون خود و قرار دادن آن در دستگاه، پس از حداکثر 5 ثانیه به میزان قند خون خود پی می برید. 
دستگاه تست قندخون بیورر Beurer مدل GL42 وسیله ای کوچک و جمع و جور مناسب برای اندازه گیری سریع و ساده قند خون می باشد که در عین حال از دقت بالایی برخوردار است. صفحه نمایشگر بزرگ دستگاه مشاهده و خواندن اطلاعات را بسیار آسان نموده و به دلیل داشتن نوارهای اندازه گیری آماده و نحوه عملکرد آسان با دو دکمه، استفاده از این دستگاه برای کاربران بسیار راحت خواهد بود. ابزار خونگیری با کلاهک AST بگونه ای طراحی شده که می توان از هر نقطه ای از بدن نمونه گیری را انجام داد. دستگاه GL42 دارای 480 جایگاه حافظه با ذکر تاریخ و زمان است که امکان کنترل مداوم میزان قندخون اندازه گیری شده را به شما می دهد. درضمن منبع تغذیه نمایشگر دو باتری ساعتی 3 ولت می باشد.
در ویدیو زیر آنباکسینگ دستگاه تست قند خون بیورر GL42 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه تست قند خون Beurer Blood Sugar Meter GL42 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه تست قند خون بیورر Beurer Blood Sugar Meter GL42 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تست قند خون اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم