برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشارسنج بازویی بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BM20

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشارسنج بازویی بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BM20 کد 10155 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • نقره ای
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشارسنج بازویی بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BM20 برای اندازه گیری فشار خون و ضربان قلب به راحتی و با دقت بالا طراحی شده است که هم به صورت برقی و هم با باتری قابل استفاده است. فشارسنج ها در نوع خانگی برای اغلب ما ضروری هستند و این برای حفظ سلامتی مخصوصا برای افرادی که نیاز به کنترل فشار خون خود دارند بسیار مهم و حیاتی است. فشار سنج BM20 مجهز به سیستم اتوماتیک ورود هوا به دستگاه می باشد که جهت جلوگیری از تحت فشار قرار دادن بیش از حد بازو، هوا به مقدار لازم در داخل بازو بند پر می شود. محدوده ی اندازه گیری فشارخون 0 تا 300 میلی متر می باشد. محدوده فشار سیستولیک 50 تا 250 میلی متر جیوه و فشار دیاستولیک 40 تا 180 میلی متر جیوه می باشد. هم چنین محدوده ی اندازه گیری ضربان قلب دستگاه 40 تا 199 پالس بر دقیقه است.
به توصیه پزشکان هر شخص باید بطور مرتب فشار خون خود را در منزل کنترل و ثبت نماید. با اقدامات پیشگیرانه از قبیل تغذیه صحیح، جلوگیری از اضافه وزن، ورزش کافی، کاهش استرس، نکشیدن سیگار و پرهیز از مصرف الکل، همراه با شناسایی زود هنگام عوامل خطرزا و درمان به موقع می توان تا حد زیادی از بیماری فشار خون پیشگیری کرد. به همین دلیل کنترل مستمر فشار خون اهمیت زیادی دارد.
منبع تغذیه فشارسنج BM20 چهار عدد باتری نیم قلمی می باشد. در صورت اتمام شارژ باتری ها نشان گر تعویض باتری بر روی صفحه نمایش ظاهر می گردد که در این صورت بایستی باتری ها جایگزین شوند. این دستگاه هم چنین قابل استفاده با برق شهری نیز می باشد که با اتصال به آداپتور مخصوص دستگاه کار خواهد کرد. در صورت اتصال به آداپتور باتری ها بایستی خارج شوند. آداپتور همراه دستگاه ارائه شده است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی فشارسنج بیورر BM20 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشارسنج بازویی Beurer Blood Pressure Monitor BM20 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فشارسنج بازویی بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BM20 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشارسنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات صفحه نمایش و حافظه
نوع فشارسنج
بازویی
نوع صفحه نمایش
LCD
سایر مشخصات صفحه نمایش
صفحه نمایش با اعداد بزرگ و بسیار خوانا
نمایشگر تاریخ و ساعت
دارد
حافظه ذخیره نتایج
دارد
توضیحات حافظه داخلی
دارای 30 جایگاه حافظه برای 2 کاربر
نمایش میانگین نتایج
دارد
مشخصات فنی
قابلیت خاموشی خودکار
دارد
نوع کاربری
خانگی
سایز مناسب بازو/مچ
32 تا 22 سانتی متر
قابلیت اعلان صوتی
ندارد
سنجش ضربان قلب
دارد
قابلیت تشخیص آریتمی
ندارد
هشدار خطای محاسباتی
دارد
منبع تغذیه
برق و باتری
نوع باتری
غیر قابل شارژ
نمایشگر تعویض باتری
دارد
سایر مشخصات باتری
4 عدد باتری قلمی
سایر مشخصات و قابلیت ها
- برای این محصول بازوبند بسیار بزرگ سایز 32-42 سانتی متر نیز قابل تهیه می باشد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-08-21

درود بله آداپتور نیز همراه فشارسنج بازویی بیورر BM20 می باشد. موفق باشید

1398-08-21

ایا این دستگاه همراه با آداپتور است؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم