برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فشارسنج بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BC16

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فشارسنج بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BC16 کد 10137 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فشارسنج بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BC16 قطعا می تواند در کنترل فشار خون به شما کمک کند چرا که با چک کردن مدام فشار خون می توانید تصمیم به موقع را بگیرید. افرادی که از بیماری فشار خون رنج می برند می توانند به راحتی فشارسنج بیورر BC16 را استفاده کنند چرا که سبک و قابل حمل است و می توانید همیشه همراه خود داشته باشید و به راحتی استفاده کنید.
BC16 حافظه دارد و می توانید با تاریخ و ساعت ذخیره کنید. یکی از پر کاربرد ترین و جامع ترین وسیله در پزشکی فشارسنج مچی می باشد، زیرا فشارسنج مچی هم به راحتی در اختیار است و هم نیاز به آموزش خاصی ندارد و هر فرد با هر شرایط سنی می تواند از فشارسنج طبی بهره مند شود. نکته حائز اهمیت برای فشارسنج مچی هزینه کم آن می باشد. بهترین نوع فشارسنج مچی نوع دیجیتالی آن می باشد که هرچند هزینه سنگین تری نسبت به مدل ساده دارد اما کارایی آن بسیار ساده تر از فشارسنج مچی معمولی است. ویژگی های فشارسنج BC16 عبارتند از:
سنجش فشار خون و ضربان قلب از طریق مچ بصورت تمام اتوماتیک
طراحی زیبا با دکمه‌های بزرگ و نمایشگر LCD فوق العاده خوانا
جایگاه حافظه 50*2
رده بندی WHO/ تشخیص آریتمی (سازمان بهداشت جهانی)
طبقه بندی و تفسیر کمیت فشار خون مطابق با جدول راهنمای سازمان بهداشت جهانی WHO
فشارسنج مچی بیورر BC16، نوار رنگی کنار دستگاه مقدار فشار خون را مطابق رده بندی WHO نشان می دهد و می توانید فوراً وضعیت بحرانی را تشخیص دهید.
تشخیص آریتمی (عملکرد هشدار دهنده مفیدی که به موقع شما را از وجود بی نظمی در ریتم قلب آگاه می کند)
محصول طبی
مناسب دور مچ 13.5 تا 22 سانتیمتر
دارای زمان و تاریخ
خاموشی خودکار
پیغام هشدار اشتباه در عملیات
نمایشگر تعویض باطری
دارای کیف حمل
دارای 2 باطری قلمی 1.5 ولت
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فشارسنج Beurer Blood Pressure Monitor BC16 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فشارسنج بیورر Beurer Blood Pressure Monitor BC16 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فشارسنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم