برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

تخت آویز گرانیت Granite Hammock

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تخت آویز گرانیت Granite Hammock کد 14142 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,982,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تخت آویز گرانیت Granite Hammock دارای تعدادی بند است تا با استفاده از آنها بتوانید تخت را به قسمتی که میخواهید وصل کنید و از آن لذت ببرید .تخت آویز گرانیت از پارچه با کیفیت ساخته شده و میتوانید از آن در طبیعت گردی و کمپینگ یا کوهنوردی و ... استفاده نمایید .
با استفاده از تخت آویز گرانیت از لذت استراحت در سایه و در دل طبیعت لذت ببرید .این تخت آویز دارای یک کیف همراه نیز میباشد که در مواقعی که آن را لازم ندارید میتوانید داخل کیف قرار دهید و با خود حمل کنید .
علاوه بر اینها تخت آویز دارای وزن و ابعاد مناسبی است تا در سفر و طبیعت برای شما دست و پاگیر و سنگین نباشد .عرض تخت آویز 150 سانتی متر و طول آن 250 سانتی متر میباشد که این ابعاد در حالت جمع شده به 20 در 26 سانتی متر میرسند .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد تخت آویز گرانیت دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو تخت آویز گرانیت Granite Hammock را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لوازم جانبی کوهنوردی و سفر با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
150x250 سانتی متر
وزن
960 گرم
نوع
تخت آویز
سایر توضیحات
ابعاد در حالت جمع شده : 20x26 سانتی متر - دارای دو رشته طناب به طول 1.5 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم