برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 8 اینچی Amazon Fire HD 8 Tablet

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 8 اینچی Amazon Fire HD 8 Tablet کد 7768 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ظرفیت حافظه
  • 16 گیگابایت
  • 32 گیگابایت
نام تجاری:
6,376,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 8 اینچی Amazon Fire HD 8 Tablet  با نمایشگر اچ دی ۸ اینچ , باریکترین تبلت آمازون است و تمام امکانات یک تبلت کامل را همراه دارد. پردازنده قدرتمند چهار هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی آن شما را نا امید نخواهد کرد و با حافظه ی ۱۶ گیگابایت قابل ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت , هیچوقت احساس کمبود حافظه نمیکنید .سیستم عامل Fire OS با همه امکانات و قابلیت های شخصی سازی اندروید در کنار ایمنی بالای این سیستم عامل , با چند دقیقه استفاده به سیستم عامل محبوب شما تبدیل خواهد شد.

آمازون فایر اچ دی ۸ با نمایشگر خود تصویری روشن و واضح را نمایش میدهد. با تکنولوژی پیشرفته Polarizing Filter و IPS از دیدن تصاویر از هر زاویه ای لذت ببرید. با دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی قابلت فیلمبرداری با کیفیت HD را ارائه میدهد. دوربین جلوی HD تصویری عالی برای تماسهای تصویری را در اختیار شما میگذارد میتوانید عکسها, اپلیکیشنها, ویدئو ها و اطلاعاتات را تا ۱۲۸ گیگابایت روی حافظه جانبی Micro SD ذخیره کنید و با حافظه Cloud نامحدود دیگر نگران پر شدن حافضه تبلت خود نباشید. و آمازون تبلت فایر را برای کارهای روزانه و دوام بالا طراحی کرده است. بر اساس تستهای انجام شده, آمازون فایر دو برابر iPad Air 2 مقاومتر است.

Fire OS

چه عضو آمازون Prime باشید یا نه, میتوانید از مجموعه عظیمی از فیلمها و سریال و همچنین امکانات انحصاری مثل ASAP و Amazon Freetime استفاده کنید. تبلت آمازون فایر راهی سریع آسان برای استفاده از Amazon Video, HBO NOW است.اعضای پرایم می توانند با Prime ‌Music به بیش از یک میلیون آهنگ، صدها Playlist، و ایستگاه های شخصی سازی شده با تغییر آهنگ نا محدود دسترسی نامحدود داشته باشند. کتابخانه صوتی خود را با موزیک پرایم پر کنید. از خواننده یا ژانر مورد علاقه خود آهنگ های جدید پیدا کنید یا بگذارید پیشنهادهای شخصی آمازون گروه مورد علاقه بعدی شما را بهتان معرفی کند. این امکان انحصاری تبلت های فایر به کاربران تبلتهای آمازون اجازه دانلود بیش از نصف برنامه های تلویزیونی و فیلم های Prime Instant Video را می دهد. ویدئوهای دانلود شده را هرکجا که دوست دارید ببینید – هواپیما، مسافرت، داخل ماشین یا هر جایی که به اینترنت یا اتصال بی سیم دسترسی ندارید. Prime Instant Video تنها شبکه Stream آمریکایی است که بدون پرداخت هزینه اضافی به شما اجازه دانلود می دهد.

زمان استفاده را محدود کنید: با Amazon Freetime والدین میتوانند استفاده روزانه را محدود کنند و یا اجازه دسترسی به قسمت خاصی را به فرزندان خود بدهند.

پروفایل بچه ها: والدین می توانند برای تا ۴ فرزند خود پروفایل جدا بسازند و به آنها از محتوای خود (کتاب ها، برنامه ها و…) اجازه دسترسی بدهند. مثل اینست که به هر کدام از بچه ها تبلت خودش را داده باشید. پروفایل بچه ها به مرورگر وب داخلی فایر، خرید داخل برنامه ها، ایمیل و رسانه های جمعی دسترسی ندارد.

پروفایل والدین: والدین می توانند با وارد کردن رمز عبور خود فایر Kids Edition را از وضعیت Amazon FreeTime خارج کنند و تنظیمات بچه ها را تغییر دهند، برنامه های جدید دانلود کنند یا نقاشی های آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. می توانید کتاب، برنامه یا فیلمی که دارید را با فرزند خود به اشتراک بگذارید یا چیزی که از آمازون میخرید را هنگام خرید به آنها ارسال کنید.

امکان دسترسی به اطلاعاتتان روی دستگاههای دیگر آسان میشود. کتابها, اپلیکیشن ها, فیلمها و آهنگهایی که خریداری میکنید, در صورتی که روی پلتفرمهای دیگر مثل اندروید یا iOS موجود باشند قابل دسترسی هستند. عکس هایی که با تبلت خود می گیرید به صورت خودکار در کلود نیز کپی می شوند تا به راحتی روی همه دستگاه های آمازون و برنامه های Cloud Drive روی سایر دستگاه هایتان به آنها دسترسی داشته باشید. و هزاران امکان و امتیاز دیگر که با داشتن تبلت  Amazon Fire HD 8 Tablet می توانید از آن ها بهره مند شوید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 8 اینچی Amazon Fire HD 8 Tablet دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 8 اینچی Amazon Fire HD 8 Tablet را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تبلت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-11-03

با سلام من یک تبلت مشابه Fire HD 8 هفته پیش با خودم از کانادا آوردم اما متاسفانه نمی تونم ازش استفاده کنم. شما می توانید به من کمک کنید.

محصولات مرتبط
24,931,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون مدل نیو کیندل اوسیس با کاور شارژر چرمی Amazon New - Kindle Oasis E-reader with Leather Charging Cover - Black کد 7763 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم