برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

تبدیل توالت دفرست یرز پرنسس The First Years Princes Soft Wc Baby Seat

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تبدیل توالت دفرست یرز پرنسس The First Years Princes Soft Wc Baby Seat کد 6911 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تبدیل توالت دفرست یرز مدل پرنسس The First Years Princes Soft Wc Baby Seat محصولی کاربردی برای زمانی است که شما می خواهید به کودکان رفتن به دستشویی را آموزش دهید . تبدیل توالت فرست یرز از پلاستیکی ساخته شد است و با نشیمن گاه اسفنجی نرمی که دارد کودک برروی آن احساس نرمی و امنیت خواهد کرد . برای استفاده از تبدیل توالت فرست یرز مدل پرنسس می توانید از سن 18 ماهگی به بالا استفاده نمایید . تبدیل توالت The First Years Princes با طراحی زیبا و جذابی که دارد برای کودکان دختر مناسب است . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تبدیل توالت دفرست یرز مدل پرنسس The First Years Princes Soft Wc Baby Seat دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو تبدیل توالت دفرست یرز مدل پرنسس The First Years Princes Soft Wc Baby Seat را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تبدیل توالت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
تبدیل توالت فرنگی
جنس
پلاستیک
محل قرارگیری سر
ندارد
سایر توضیحات
دارای نشیمن‌گاه از جنس اسفنجی نرم- دارای دسته- مناسب برای 18 ماه به بعد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم