برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

تبدیل توالت فرنگی دیزنی طرح هلو کیتی 921 Disney Hello Kitty Soft Wc Baby Seat

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تبدیل توالت فرنگی دیزنی طرح هلو کیتی 921 Disney Hello Kitty Soft Wc Baby Seat کد 12238 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تبدیل توالت فرنگی دیزنی طرح هلو کیتی 921 Disney Hello Kitty Soft Wc Baby Seat یک تبدیل توالت صورتی است با طرح های جذاب که می تواند برای دختران مناسب باشد. تبدیل توالت هلو کیتی دارای نشیمن گاهی اسفنجی و بسیار نرم و راحت می باشد و بدنه ی آن نیز از جنس پلاستیک بسیار مرغوب تهیه شده است. تبدیل توالت فرنگی برای کودکان بالای 18 ماه مناسب بوده و بر روی تمام توالت های فرنگی معمولی می تواند قرار بگیرد. وجود اسفنج می تواند برای کودک راحتی بسیار بیشتری را به هنگام استفاده از توالت ایجاد نماید. همچنین تبدیل توالت فرنگی دیزنی دارای دسته نیز می باشد. وجود دسته ها در کنار تبدیل توالت می تواند برای کودک احساس امنیت را ایجاد کند. 
گرفتن کودک از پوشک یکی از مهمترین مسائلی است که عموما از سنین 18 تا 36 ماهگی می بایستی انجام شود. البته این زمان در مورد هر کودکی متفاوت بوده و معمولا دختران زودنر کنترل اعصاب مثانه ی خود را نسبت به پسران به دست می آورند. برای شروع آموزش کودک استفاده از تبدیل های توالت می تواند بسیار ضروری و راه گشا باشد. چرا که کودکان عموما تمایل به تقلید رفتار والدین خود را دارند و از این رو می توان آنها را برای رفتن به دستشویی تشویق کرد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تبدیل توالت فرنگی دیزنی طرح هلو کیتی 921 Disney Hello Kitty Soft Wc Baby Seat دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو تبدیل توالت فرنگی دیزنی طرح هلو کیتی 921 Disney Hello Kitty Soft Wc Baby Seat را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تبدیل توالت فرنگی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
تبدیل توالت فرنگی
جنس
پلاستیک مرغوب
تاشو
نیست
سایر توضیحات
نصب و برداشتن راحت،سطح نشیمن گرم و راحت، قابل استفاده برای : توالت فرنگی تا ابعاد 22 × 26 سانتی‌متر، اسفنج نرم با روکش پلاستیک، دسته نگه دارنده
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم