برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

روغن کرچک سیاه جامائیکا طبیعی آی کیو 100% خالص پرس سرد، روغن پوست سر، ناخن و مو IQ Natural Jamaican Black Castor Oil

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن کرچک سیاه جامائیکا طبیعی آی کیو 100% خالص پرس سرد، روغن پوست سر، ناخن و مو IQ Natural Jamaican Black Castor Oil کد 19909 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,796,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(11 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روغن کرچک سیاه جامائیکا طبیعی آی کیو  100% خالص پرس سرد، روغن پوست سر، ناخن و مو  IQ Natural Jamaican Black Castor Oil ساخت آمریکا روغنی بدون بو برای رشد گسترده مو و جوانسازی پوست و کف پاها است. روغن شفابخش جامائیکایی به نام روغن کرچک خام است که تصفیه نشده است.

مراقبت از موهای آسیب دیده با روغن کرچک سیاه شروع می شود. روغن آی کیو  100٪ مواد مغذی طبیعی پر شده است. هنگامی که روی پوست سر، مو، ریش یا پوست استفاده می شود، اثرات حالت دهنده آن بلافاصله احساس می شود. 

روغن کرچک سیاه جامائیکا بدون بو و بدون هگزان ساخته شده از روغن کرچک سیاه 100٪ طبیعی است و کنترل آسیب های مو ، تقویت، رشد مو را بر عهده دارد و مناسب مو خشک می باشد در واقع نرم کننده طبیعی مو است و باعث رشد مو، رشد مژه و رشد ناخن می شود همچنین حالت دهنده پوست است و از افتادگی پوست جلوگیری می کند و باعث رفع چین و چروک می شود.

حجم مایع 4 اونس مایع (113.3 گرم)

روغن کرچک سیاه جامائیکا (JBC) با فشار دادن سرد دانه های کرچک تازه تولید می شود. هیچ ماده شیمیایی در فرآیند استخراج روغن کرچک استفاده نمی شود.

JBC به روش سنتی و دستی ساخته شده است. دانه ها را تفت داده، با هاون می زنند، می جوشانند و سپس فشار می دهند. برشته کردن، رنگ سیاه را با رایحه ای غنی تر و خاکی تر تولید می کند. این روغن از نظر محتوای مغذی، روغنی خالص و برتر محسوب می شود.

 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره روغن کرچک آی کیو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی روغن رشد مو ارشاکو روغن کرچک سیاه جامائیکا طبیعی آی کیو  100% خالص پرس سرد، روغن پوست سر، ناخن و مو  IQ Natural Jamaican Black Castor Oil را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید روغن رشد مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
روغن
کاربرد
رشد و تقویت مو و پوست
حجم
113 گرم
نوع محفظه نگه دارنده
بطری
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
نوع عصاره
کرچک
کشور سازنده
ایالات متحده آمریکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
محلول موضعی مردانه روگین 5 درصد ماینوکسیدل ضد ریزش و رویش مجدد مو Rogaine 5% Minoxidil Extra Strength for Men محلول موضعی مردانه روگین 5 درصد ماینوکسیدل ضد ریزش و رویش مجدد مو Rogaine 5% Minoxidil Extra Strength for Men
پیشنهاد ویژه محدود
7,751,000 تومان 8,101,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید محلول موضعی مردانه روگین ماینوکسیدیل 5% رویش مجدد مو و ضد ریزش Rogaine Minoxidil Extra Strength for Men کد 17960 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم