برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پک مراقبتی پیورا دور روغن رز آرگان و سرم ویتامین سی PURA D OR Argan Oil Rosehip Seed Oil and Vitamin C Serum

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پک مراقبتی پیورا دور روغن رز آرگان و سرم ویتامین سی PURA D OR Argan Oil Rosehip Seed Oil and Vitamin C Serum کد 13988 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,169,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پک مراقبتی پیورادور روغن رز آرگان و سرم ویتامین سی PURA D OR Argan Oil Rosehip Seed Oil and Vitamin C Serum یک هدیه بسیار ارزنده است که میتوانید به خودتان یا عزیزانتان بدهید .این پک فوق العاده ،ضد پیری است و باعث تقویت و آبرسانی پوست و مو میشود .
روغن آرگان موجود در پک کاملاً ارگانیک است و به روش پرس سرد تهیه شده تا نهایت کیفیت را داشته باشد .این رغن یک ماده مغذی بسیار عالی برای پوست ،مو و ناخن است که هم رطوبت از دست رفته را بازمیگرداند و هم مواد مغذی و ضروری را به پوست میرساند .
روغن دانه رزهیپ موجود در پک ،حاوی ویتامین A و ویتامین C به صورت طبیعی است .این روغن چکیده ای از جوانی و زیبایی است که باعث بهبود پوست و شفاف تر شدن آن میشود .میتوانید از رزهیپ برای تقویت و بازسازی پوست خود بهره مند شوید .
سرم ویتامین سی موجود در پک ،حاوی رتینول و هیالورونیک اسید طبیعی است و با فرمولاسیون ویژه باعث از بین رفتن لک ها و جوانسازی پوست میشود .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد روغن های PURA D'OR دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پک مراقبتی پیورا دور روغن رز آرگان و سرم ویتامین سی PURA D OR Argan Oil Rosehip Seed Oil and Vitamin C Serum را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید روغن مراقبتی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
روغن مراقبتی
کاربرد
پوست ،مو ،ناخن
حجم
حجم هر کدام از روغن ها 188 میل
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
ویتامین
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم